آنچه که باید قبل از خرید کولر گازی گری بدانید

    کد خبر :880726

کولر گازی های گری را باید جزء کولر های عالی با قیمت مناسب به حساب لورد زیرا این کولر ها در کنار کیفیت ممتازی که دارند از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند.کولر ها گری هم در انواع گوناگونی تولید می شوند و هم از توان های کارکرد بسیار متفاوتی برخوردارند و هرکدام برای کاربردی ساخته می شوند در این میان کولر گازی 12000 گری که یک اسپلیت دیواری دوتکه است برای سرمایش و تهویه در یک اتاق تقریبا کوچک با متراژی تا 20 متر کاربرد دارد که البته این توان برای یک مغازه کوچک نیز مناسب می باشد و می تواند جوابگوی مناسب را داشته باشد .

خرید کولر گازی گری را می توان خریدی عاقلانه دانست زیرا این برند دارای دوام عای و کارکرد چندین ساله است و با خرید کولر گازی های گری خیالتان راحت است که تا چندین سال دیگر نیاز به خرید اسپلیت پیدا نخواهید کرد و به دلیل تحمل کارکرد مداوم بسیار کم پیش می اید که در مدت کار خراب شوند و نیاز به تعمیر پیدا کنند البته در صورت نیاز به تعمیر قطعات ان به راحتی پیدا می شود و می توان آنرا تعویض نمود .

مختصری در مورد برند گری و سابقه آن

بیشتر مردم برند گری را یک برند آمریکایی می دانند اما در حقیقت برند گری در سال 1989 با نام شرکت هایلی خلیج در شهر زوهای شروع به کار کرد اما در سال 1994 با باسازی شرکت به گری تغییر نام داد .شرکت گری در حال حاضر دارای بیش از 90 هزار کارمند است که خط تولید این برند توانایی تولید سالانه 60 میلیون دستگاه تهویه را داست و محصولات خود را به بیش از 200 کشور جهان صادر می کند که وسایل تولیدی اش اکنون گستره بزرگی را در بر می گرد .

وجود مراکز تحقیقاتی گسترده از بارزترین ویژگی های شرکت گری است که این برند درای پنج مرکز تحقیقاتی بزرگ در سراسر جهان است و یکی از بزرگترین مراکز تحقیقاتی اش در کشور امریکا قرار دارد که این مرکز توانسته جدیدترین تکنولوژی های روز را به این شرکت وارد سازد که همین سبب برخورداری محصولات گری از تکنولوژی آمریکایی شده و با تلفیق طراحی مناسب توانسته این برند را بیش از پیش موفق سازد .

ما در این مطلب قصد معرفی سه مدل از محصولات فاخر گری را به شما عزیزان داریم که این سه مدل به ترتیب عبارتند از :

♦ کولر گازی 12000 گری

♦ کولر گازی 18000 گری

♦ کولر گازی 24000 گری

هر کدام از این سه مدل کولرگازی دارای ویزگی ها وقابلیت های عالی می باشند که کارایی دو چندان به انها می بخشد. در ادامه همراه ما باشید.

توضیحاتی محتصر از کولر گازی گری 12000

کولر های گازی هر کدام دارای توان کارکردی متفاوتی هستند و با توجه به نوع موتور مورد استفاده در آنها در یک مساحت مشخص استفاده می شوند . کولر گازی 12000 گری دارای توان کارکردی 12000BTU در حالت سرمایشی و 112000BTU در حالت گرمایشی است که این توان برای سرمایش مکانی با متراژ20 متر مناسب است و به خوبی می تواند این در این مساحت تهویه را برقرار نماید .

از نکات مثبت این کولر گازی مکش سه طرفه هوای گرم است که توسط پنل انجام می شود تا هر چه زودتر هوای سرد از محیط اتاق خارج شود و هوای سرد جایگزین آن شود که به دلیل موتور قوی بسیار سریع هوای گرم را از اتاقی خارج می کند و دمای کلی محیط را پایین می اورد

نگاهی کلی به کولر گازی 18000 گری

کولر گازی 18000 گری از دیگر لوازم تولیدی برند گری است که در موتور این کولر از موتور T3 استفاده شده که روتاری بودن آن سبب کارایی بهتر اسپلیت شده است با وجود این موتور توانایی کارکرد تا دمای 58 درجه را دارد و حتی در دمای طاقت فرسای مناطق خشک از کار باز نمی ایستد و همچنان به تهویه ادامه می دهد . در کنار نوع موتور وجود یک گاز مبرد مناسب قدرت مانور کولر را افزایش می دهد که با موتور هماهنگ شده و سرمایش سریع را میسر کند. در گاز مبرد کولر گازی 18000 اینورتر گری از گاز R410a استفاده شده است که یک گاز سبک و دوستدار محیط زیست به شمار می آید و علاوه بر آن توانایی سرمایشی کولر را بسیار افزایش می دهد .

در کنار این موارد توجه به طراحی کولر مخصوصا پنل داخلی ضروری است که گری در این مورد نیز جای ایرادی باقی نگذاشته و این مورد را نیز به نحو احسن انجام داده است .توجه به پنل بسیار ضروری است زیرا این تکه در داخل خانه نصب می شود و همیشه در دید قرار دارد. پنل کولرگازی گری 18000 دارای رنگی سفید و شکلی مستطیلی است که این رنگ آن باعث هماهنگی با هر دیزایینی می شود .

بررسی کولر گازی 24000 اینورتر گری

برای مکان های بزرگ و با مساحتی تا 40 متر می توان از کولر گازی 24000 گری استفاده کرد که به خوبی می تواند تهویه ای مناسب را در این فضا برقرار سازد و سرمایشی دلنشین را در گرمای طاقت فرسای تابستان ایجاد نماید تا دمای محط به خوبی کاهش یابد . سرمایش کولر 24000 به گونه ای طراحی شده است که حالت شبیه به باد نداشته باشد تا موجب ناراحتی کاربر شود بلکه جریاد هوای سرد را کاملا به صورت یکنواخت در کل اتاق پخش می کند ،موتور این اسپلیت در حالت سرمایش از قدرت 24000BTU برخوردار است .

از ویژگی های کولر باید به حالت تایمر 24 ساعته ، حالت خواب و تنظیم دما اتوماتیک شاره کرد که هر کدام از این موارد استفاده از آن را لذتبخش تر می کند مثلا حالت خواب باعث می شود که کولر دما را به نحوی تظیم کند که فضای اتاق زیاد سرد نشود و در یک حد متعادل باقی بماند .

نحوه خرید و قیمت انواع کولر گازی گری

خرید کولر گازی امروزه جزء ضروریات به حساب می اید زیرا دما هوا هر ساله بالاتر می رود و ما تابستانی گرم تر را تجربه می کنید برای خرید کولر شما ناچار باید کل بازار را به خوبی بگردید تا مدل مورد نظر را بتوانید پیدا کنید که البته داشتن یک سری اطلاعات از قبل ضروری است اما امروزه با لطف اینترنت شما می توانید در آن به گشت و گذار بپردازید و هم از انواع محصولات اطلاع یابید و هم در خانه خرید خود را انجام دهید فروشگاه اینترنتی تک اسپلیت که هم به صورت حضوری و هم اینترنتی به صورت تخصصی به واردات و عرضه انواع کولر گازی مشغول است ، شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه تک اسپلیت به آدرس اینترنتی  https://taksplit.com از انواع کولر موجود اطلاع پیدا کنید و مدل مورد نظر را انتخاب و بخرید البته می توانید با فروشنده ها ی فروشگاه تماس گرفته تا هم راهنمایی های لازم را دریافت کنید و هم کولر گازی خود را با گارانتی و پرداخت درب منزل تحویل بگیرید .

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید