آموزش نصب پابجی موبایل روی کامپیوتر

    کد خبر :903615

نصب پابجی موبایل کامپیوتر ایده‌ای بسیار وسوسه‌کننده برای حضور قدرتمند در بازی محبوب پابجی به کمک سخت‌افزار کیبورد و موس یا کنسول‌های بازی به کمک مانیتور بزرگ است. این به معنای قدرت مانور دهی بیشتر و افزایش امتیاز است. در این مقاله سعی داریم تا شیوه‌های اجرای بازی پابجی موبایل روی کامپیوتر را با بهینه‌ترین روش‌های ممکن توضیح دهیم، پس تا پایان با ما همراه باشید.

استفاده از برنامه TC Game

این روزها نرم‌افزارهای شبیه‌سازی بخصوص گیم لوپ، اولین پیشنهاد در جریان انجام بازی‌های اندرویدی در محیط کامپیوتر محسوب می‌شوند. درحالی‌که TC Game اصلاً یک برنامه شبیه‌سازی نیست بلکه به کمک آن می‌توانید مانیتور گوشی اندروید خود را به کامپیوتر منتقل کرده و به کمک موس و کیبورد، مشغول بازی شوید.

این برنامه را به‌راحتی می‌توان از گوگل‌پلی دانلود کرد و برای اجرای کامل فرایند نیز به یک کابل یو اس بی احتیاج خواهید داشت. این کابل لازم است تا در تمام طول بازی متصل بماند. ازجمله مزیت‌های تی سی گیم به برنامه‌های شبیه‌سازی می‌توان اشاره کرد.

به‌علاوه فشار کمتری نیز به سیستم کامپیوتر شما وارد خواهد شد، درنتیجه از این نرم‌افزار می‌توانید برای تجربه بازی پابجی موبایل روی کامپیوترهای ضعیف استفاده کنید. در ادامه به بررسی شبیه‌ساز گیم لوپ و مزیت‌های استفاده از این نرم‌افزار خواهیم پرداخت.

نحوه استفاده از گیم لوپ برای اجرای بازی پابجی موبایل روی کامپیوتر

Game loop را می‌توان موفق‌ترین بازی شبیه‌ساز اندروید دانست که بسیاری از افراد آن را به شبیه‌ساز بلو استکس ترجیح می‌دهند؛ چراکه به طور خاص تلاش شده است تا بهینه‌سازی‌های بیشتری را در اختیار علاقه‌مندان به بازی‌های اندروید قرار دهد. شما می‌توانید از نرم‌افزار گیم لوپ در محیط ویندوز نیز استفاده کنید و پس از نصب، به بخش گیم مستر مراجعه کرده و پوستر بازی پابجی را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید به طور جداگانه قابل APK بازی پابجی را دانلود کرده و پس از ورود به برنامه گیم لوپ این مسیر را طی کنید: منوی سمت چپ+ others+ Add An Item

حال فایل Apk را اضافه کنید تا لانچر به‌صورت خودکار، فایل شما را شناسایی کند. این شیوه سرعت نصب را به شکل چشم‌گیری افزایش می‌دهد درحالی‌که دانلود مستقیم پابجی با برنامه گیم لوپ می‌تواند بیشتر به طول انجامد. از طرفی ممکن است شما فایل نصبی برنامه را در اختیار داشته باشید که با توجه به حجم بالا و مدت‌زمانی که صرف دانلود می‌شود، دانلود مجدد آن طبعاً کار عاقلانه‌ای نخواهد بود.

افزایش قدرت مانور دهی در بازی پابجی موبایل

علاوه بر امکان بازی پابجی موبایل به کمک سخت‌افزارهای کامپیوتری، با خرید uc پابجی موبایل می‌توانید به امکانات بیشتری نیز دسترسی پیدا کنید. فرایند خرید و بهره‌وری از یوسی پابجی بسیار مشابه خرید جم کلش رویال است و می‌تواند به افزایش اعتبار و ارزش نهایی اکانت پابجی شما نیز منجر شود. خرید جم کلش رویال به افراد علاقه‌مند به این تورنمنت آنلاین توصیه می‌شود.

خرید یوسی پابجی موبایل در برنامه پابجی موبایل کامپیوتر می‌تواند سبب دسترسی سریع‌تر شما به کاراکترهای پیشرفته و قدرتمند و موفقیت بیشتر دربازی‌های گروهی شود. علاوه بر خرید UC پابجی موبایل، هم‌اکنون امکان دسترسی شما به سایت خرید جم کلش رویال ارزان نیز فراهم است.

خرید یوسی رویال پس به چه افرادی توصیه می‌شود؟

این موضوع تا حد زیادی به هدف شما از انجام بازی پابجی بازمی‌گردد. پابجی موبایل کامپیوتر به شما این امکان را می‌دهد که با خرید یوسی پابجی موبایل، به تجارت متنوع‌تری نیز دست پیدا کنید. اما ممکن این پرسش برای شما پیش بیاید که خرید این بسته‌ها برای چه افرادی اقتصادی‌تر هستند؟

چنانچه علاقه‌مند هستید تا به روش‌های مختلف مانند استریم کردن، تولید محتوای متنی مانند مقاله و نقد و بررسی یا اخبار و همچنین خریدوفروش اکانت پابجی، به این چرخه اقتصادی بپیوندید قطعاً به تهیه بسته‌های رویال پس و یوسی احتیاج خواهید داشت چون در حالت عادی مدت قابل‌توجهی طول خواهد کشید تا اعتبار لازم برای دسترسی به بخش‌های مختلف این بازی را فراهم کنید.

استفاده از کلیدهای بازی و سفارشی‌سازی در گیم لوپ

ازجمله امکاناتی که در این برنامه مشاهده خواهید کرد، قابلیت‌هایی است که به کمک هر کلید در اختیار شما قرار می‌گیرد. این موضوع به علت تنوع کلیدها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ممکن است حفظ کردن تک‌تک آن‌ها برای افراد تازه‌کار دشوار به نظر برسد. به هر صورت کادر تعبیه‌شده در نرم‌افزار گیم لوپ این اطمینان را برای شما فراهم کرده است.

چه زمان به تغییر DNS احتیاج پیدا خواهید کرد؟

این موضوع ممکن است در ابتدا گنگ و پیچیده به نظر برسد اما تغییر دی ان اس می‌تواند به‌راحتی توسط نرم‌افزار DNS Jumper صورت بگیرد و به شما امکان می‌دهد تا به بخش لابی پابجی دسترسی پیدا کنید. دی ان اس همچنین به شما امکان می‌دهد تا موقعیت مکانی دستگاه خود را تغییر داده و تحریم‌ها را دور بزنید.

راه دیگر برای مقابله با این مشکل استفاده از ابزارهای تغییر آی پی است. اغلب نرم‌افزارهای موجود در این زمینه از قدرت کمی برخوردارند؛ به همین دلیل چنانچه یکی از آن‌ها برای پابجی موبایل کامپیوتر شما پاسخگو نبود، ناامید نشده و نرم‌افزارهای دیگر را امتحان کنید.

این نرم‌افزارها لزوماً نیازی نیست که به طور دائم روشن باشند و اغلب پس از ورود به بازی می‌توانید آن‌ها را بلافاصله خاموش‌کنید. در پایان باید گفت که علاوه بر روش‌های ذکرشده می‌توانید از دیگر نرم‌افزارهای شبیه‌سازی موجود مانند نرم‌افزار مخصوص شبیه‌ساز پابجی موبایل کامپیوتر یا بلو استکس استفاده کنید و برای افزایش سرعت و روان شدن بازی، طیف متنوعی از نرم‌افزارهای گیم بوستر در اختیار شما خواهد بود.

نتیجه‌گیری

نصب پابجی موبایل کامپیوتر صرفاً به جهت حجم بالای بازی و تنظیمات اولیه ممکن است پرسش‌ها یا محدودیت‌هایی را برای شما ایجاد کند اما با صبر و حوصله می‌توانید بخش عمده‌ای از دردسرهای نصب را به‌راحتی پشت سر بگذارید.

بخصوص فرایند دانلود باتوجه‌به حجم بالای بازی ممکن است بخش قابل‌توجهی از وقت شمارا بگیرد. انتخاب شیوه انجام بازی پابجی روی کامپیوتر نیز تا حد زیادی به امکانات و میزان راحتی شما با هر یک از روش‌های ذکرشده بازمی‌گردد و چنانچه با هر یک از آن‌ها به نتیجه‌ای نرسیدید، می‌توانید روش‌های دیگر را امتحان کنید.

منبع: کالاف سنتر

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید