آموزش ریست کردن ایرپاد اپل

    کد خبر :981325

گاهی اوقات ممکن است ایرپادز شما مشکلی داشته و کار نکند. بنابراین اولین موردی که به ذهن شما می‌رسد، ریست ایرپاد است. البته برای ریست کردن باید دستورالعملی را وارد باشید، در غیر این صورت نخواهید توانست به درستی آن را انجام دهید. در این مقاله قصد داریم نحوه ریست ایرپاد را برای شما شرح دهیم.

بازتاب-ریست ایرپاد برای چند مشکل ضروری است. گاهی ممکن است ایرپادز شما شارژ نشود و در این صورت ریست ایرپاد مشکل را برطرف خواهد کرد. در سوی دیگر اگر ایرپاد به دستگاه شما متصل نشده، یا حین کار قطع می‌شود و برخی مشکل نرم افزاری، نیاز است تا ریست ایرپاد را انجام دهید. اگر ریست کردن مشکل را حل نکرد، بهتر است با پشتیبانی اپل تماس برقرار کنید.

نحوه ریست کردن ایرپادز و ایرپادز پرو

ایرپاد

ریست ایرپاد آن هم ایرپادز پرو و ایرپادز به معنای قطع آن از دستگاه اصلی و ریست آن از طریق کلید تعبیه شده روی کیس است. باید توجه داشته باشید که ریست کردن تمامی تنظیمات این هدفون‌ها را به حالت اولیه درخواهد آورد. در صورتی که تنظیم خاصی داشتید و بعد از ریست حذف شد، بهتر است آن را یادداشت کنید.

در برنامه تنظیمات iOS، به منو بلوتوث رفته و دکمه اطلاعات بیشتر را در کنار ایرپادز فشار دهید. سپس روی «Forget this device» کلیک کرده و به تایید آن بپردازید. این کار باعث لغو اتصال اتصال با دستگاه شما خواهد شد.

سپس باید ایرپادز را در کیس شارژ قرار دهید و درب آن را باز بگذارید. دکمه تنظیم در پشت کیس را به مدت 15 ثانیه نگه دارید تا نور جلوی قاب به رنگ کهربایی و سپس سفید دربیاید. این کار موجب ریست ایرپاد به صورت کامل خواهد شد و همچنین تنظیماتی را که داشتید، به حالت کارخانه درخواهد آورد.

جهت اتصال مجدد، درب کیس را باز کنید و کادری روی نمایشگر گوشی ظاهر خواهد شد که از شما می‌خواهد به ایرپادز متصل شوید. اگر چنین نیست، به جای آن می‌توانید ایرپادز را از منو بلوتوث به گوشی خود وصل کنید.

بازنشانی اپل  AirPods Max نیز به همین سادگی آسان است

ایرپاد

ریست AirPods Max تا حدودی شبیه به ریست AirPods و AirPods Pro است، اما به جای داشتن دکمه روی کیس، باید از دکمه‌های روی کاپ گوش هدفون استفاده کنید. ابتدا، مانند دستورالعمل‌های بالا، AirPods Max را از دستگاهی که به آن متصل است، جدا کنید.

برای بازنشانی تنظیمات کارخانه AirPods Max، دکمه‌های کنترل نویز و تاج دیجیتال را به مدت 15 ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا LED به رنگ کهربایی و سپس سفید چشمک بزند. سپس AirPods Max به تنظیمات کارخانه بازگردانده شده و می توانید دوباره آن را به دستگاه‌های خود متصل کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید