آمادگی ایران برای میزبانی مسابقات فوتبال آسیایی

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۴۸
    کد خبر :416412

وزیر ورزش و جوانان گفت: ایران از آمادگی لازم برای میزبانی در مسابقات مختلف فوتبال در حد آسیا برخوردار است.

مسعود سلطانی فر ظهر سه شنبه در آیین افتتاح ورزشگاه فولاد خوزستان اظهار کرد: طی دو سال گذشته به برکت تلاش های دولت شاهد بهره برداری و به ثمر نشستن پروژه های بزرگی در بخش ورزش و تربیت بدنی هستیم؛ دو سال قبل استادیوم ۷۵ هزار نفری اصفهان افتتاح شد که پروژه بسیار ارزشمندی بود.

وی افزود: یک سال و نیم گذشته نیز استادیوم ۵۰ هزار نفری پارس شیراز به بهره برداری رسید؛ چند ماه قبل هم به برکت تلاش مسئولان آستان قدس استادیوم ۲۵ هزار نفری در شهر مشهد به بهره برداری رسید.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: امروز هم در خوزستان استادیوم مدرن فولاد در کلاس بین المللی به بهره برداری و در اختیار استان فوتبال خیز خوزستان قرار گرفت.

سلطانی فر با اشاره به اینکه همیشه تلاش شده تا نگاه ویژه ای به خوزستان داشته باشیم، گفت: سال های ۵۵ تا ۵۷ تیم ملی فوتبال ایران که به میدان می رفت حدود نیمی از فوتبالیست های آن خوزستانی بودند؛ خوزستان مهد فوتبال کشور بوده و امروز نیز در حال بازگشت به همان جایگاه هست و از ۱۶ تیم لیگ برتر کشور چهار تیم آن خوزستانی است.

وی با اشاره به آمادگی ایران برای میزبانی در مسابقات مختلف فوتبال در حد آسیا عنوان کرد: سطح کار نرم افزاری و سخت افزاری ایران در حد میزبانی های آسیایی است و برای رعایت ضوابط AFC استادیوم را به جای چند ماه طی چند روز به تأیید AFCرساندیم.

به گزارش مهر، وزیر ورزش و جوانان با ابراز امیدواری از اینکه در آینده نزدیک از ورزش خوزستان خبرهای خوبی به کشور مخابره شود، بیان کرد: امیدواریم که با ارزان ترین ابزار و هزینه موجبات شور، نشاط و شادی مردم ایران را فراهم کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید