آل کثیر از چشم AFC افتاد!

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۰۸
    کد خبر :759871

نظرسنجی بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، بدون در نظر گرفتن عملکرد مهاجم پرسپولیس برگزار می‌شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا از مدتی قبل اقدام به نظرسنجی از کاربران خود برای انتخاب تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب کرده است. با برگزاری این نظرسنجی برای پست‌های مختلف، این بار نوبت به مهاجمان رسیده که از فوتبال ایران فقط نام ارسلان مطهری با دو گل زده دیده می‌شود.

در این نظرسنجی از عبدالرزاق حمدالله، مهاجم النصر با ۷ گل زده تا مهاجمانی با دو گل زده دیده می‌شوند اما هیچ نامی از عیسی آل‌کثیر، بهترین گلزن ایرانی این مسابقات با ۴ گل زده دیده نمی‌شود. خط زدن آل کثیر از این نظرسنجی بدون ارتباط به محرومیت مهاجم ایرانی به خاطر خوشحالی بعد از گل نیست.

محرومیت سنگین آل کثیر از سوی AFC باعث زیر سوال رفتن تمام دستاوردهای این مهاجم در لیگ قهرمانان آسیا شده است؛ مسابقاتی که پرسپولیس با درخشش این بازیکن در بازی‌های مختلف توانسته به فینال آن راه پیدا کند اما در بازی پایانی نمی‌تواند از بهترین مهاجم خود استفاده ببرد.

این محرومیت به خاطر شباهت شادی پس گل آل کثیر به “رفتار توهین آمیز در قبال نژاد مردمان شرق آسیا” اعمال شد در حالی که هر فوتبال دوستی در ایران می‌داند که مهاجم ایرانی از سال‌ها قبل به خاطر علاقه خود به برادرزاده‌اش، به این سبک و سیاق خوشحالی می‌کند.

به گزارش ایسنا، در نتیجه باید گفت، آل‌کثیر که می‌توانست با درخشش در ترکیب پرسپولیس به عناوین مهمی در ایران و آسیا دست پیدا کند، از چشم مسئولان فوتبال قاره افتاده و در وضعیت برزخی به سر می‌برد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید