آغاز پیش‌ثبت‌نام مدارس غیردولتی برای سال ۱۴۰۱

    کد خبر :879482
آغاز پیش‌ثبت‌نام مدارس غیردولتی برای سال ۱۴۰۱

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به امکان انجام پیش‌ثبت‌نام مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی آتی گفت: دریافت وجه بیش از نرخ مصوب تخلف و همچنین کارت به کارت کردن «شهریه» در مدارس و مراکز «ممنوع» است.

سعید صالح، از امکان انجام پیش‌ثبت‌نام مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی آتی خبر داد و اظهار کرد: توجه به این نکته لازم است که تا زمان ابلاغ شهریه جدید، ملاک دریافت شهریه سال آتی به صورت علی‌الحساب، شهریه سال جاری است.

وی افزود: هرساله نرخ شهریه مدارس غیردولتی در سامانه مشارکت‌ها درج می‌شود و اولیاء می‌توانند از آن مطلع شوند، ضمن آنکه شهریه در زمان ثبت‌نام ها در تابلویی نصب و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه شهریه مصوب آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان نیز در پوستری در آموزشگاه نصب می‌شود گفت: دریافت وجه بیش از نرخ مصوب تخلف و همچنین کارت به کارت کردن شهریه در مدارس و مراکز ممنوع است.

صالح تاکید کرد که خانواده‌ها در صورت مشاهده تخلف، شکایت خود را در سامانه مشارکت‌ها ثبت کنند تا بررسی شود.

به گزارش ایسنا، وی همچنین درباره روند نظارت‌ها بر عملکرد مدارس در حین ثبت نام‌ها و برخورد با تخلفات شهریه‌ای و سایر تخلفات گفت: ۱۱ مدرسه غیردولتی و هفت آموزشگاه کنکور و زبان خارجی مرتکب تخلف شده بودند که تعطیل شدند. همچنین ۲۲ مدرسه و مرکز از یک تا سه سال تعطیل شدند. شش مدیر مدرسه متخلف عزل و ۴۱ مدیر نیز توبیخ کتبی گرفتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید