آغاز فعالیت تاکسی ماکسیم در ایران با سرمایه اولیه یک میلیون یورویی

    کد خبر :130650

دوم آبان با حضور مدیران قسمت های مختلف ماکسیم تاکسی، کنفرانس مطبوعاتی این سرویس درخواست تاکسی در تهران برگزار شد.

به گزارش بازتاب ،ماکسیم شوشارین مدیر کل بخش درخواست تاکسی ماکسیم تاکسی در روسیه رو به خبرنگاران گفت: امیدوارم تجربه کاری ما در روسیه و دیگر کشورهایی که تاکسی ماکسیم در آن فعال است پشتوانه خوبی برای شروع و ادامه کار ما در ایران باشد. معتقدم برای اقتصاد ایران از طریق سرمایه گذاری و ایجاد فرصت های شغلی بار مثبتی همراه خواهیم داشت. تنها هدف ما این نیست که یک سرویس مدرن و با کیفیت ارائه کنیم بلکه امنیت برای ما جایگاه خاصی خودش را دارد و در این مورد صحبت هایی با نیروی انتظامی انجام شده.

رومان اپیفانو مدیر بخش مالی ادامه داد: مبلغ سرمایه گذاری ما یک میلیون یورو در این زمینه بوده است و از این هزینه برای تکمیل و پیاده سازی زیرساخت های کمپانی در ایران استفاده می کنیم. این هزینه برای شروع است و هر زمان نیاز باشد به این مبلغ اضافه خواهد شد.

ایگار تاتارینسِو مدیر بخش آی تی در این نشست اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم با شرایط ایران وفق پیدا کنیم، سعی در جذبِ متخصصان ایرانی داریم و به همین منظور یک مرکز آی تی که در آن متخصصان ایرانی حضور دارند را راه اندازی کرده ایم. از اهداف آتی ما تکمیل زیرساخت های آی تی و برقراری ارتباط با سازمان های مخابراتی و صدا و سیما است. همین طور جذب متخصصانی که در زمینه ارتباطات می توانند فعالیت کنند.

حمید بذرگر مدیر و سرپرست دفتر تاکسی ماکسیم در ایران گفت: حضور تاکسی ماکسین روسی در ایران نشان دهنده روابط بین المللی خوب ما است. حضور یک فعالیت جدید در یک کشور باعث ایجاد فرصت های شغلی می شود و در قسمت های مختلف از متخصصان ایرانی استفاده می کنیم.

تاکسی ماکسیم روسی در کشورهایی مثل قزاقستان، تاجیکستان، گرجستان، بلاروس و اکراین فعالیت دارد و در حال حاضر فعالیت این کمپانی پس از گذشت سه ماه همچنان در مرحله آزمایشی قرار دارد تا زیرساخت های آن تصیحیح و بومی سازی شود. در روزهای اخیر حدود ششصد راننده در این سرویس عضو شده اند و به زودی تاکسی ماکسیم فعالیت خود را به شکل حرفه ای شروع می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید