آغاز عرضه میوه شب عید از ۱۰ اسفند

    کد خبر :1051904
آغاز عرضه میوه شب عید از ۱۰ اسفند

خریدهای لازم انجام و ذخیره‌سازی صورت گرفته و از دهم اسفندماه به تدریج این میوه‌ها در سطح میادین میوه و تره‌بار عرضه خواهد شد.

سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از عرضه تدریجی میوه شب عید از دهم اسفندماه در سطح میادین میوه و تره‌بار شهر تهران خبر داد.

مهدی بختیاری‌زاده در حاشیه آیین بهره‌برداری از ۲۲ بازار میوه و تره‌بار شهرداری تهران در جمع خبرنگاران در خصوص راه‌اندازی آزمایشگاه پایش سموم میوه و سبزیجات سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اظهار کرد: در خصوص این آزمایشگاه و کنترل کیفیت اقدامات لازم از حدود یک سال قبل در سازمان میوه و تره‌بار آغاز شده اما موانعی در حوزه اخذ مجوزها و تاییدیه‌های سازمان‌های مختلف ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: باید استانداردهای لازم از طریق اخذ مجوزها محقق شود تا در ادامه راه با مشکل مواجه نشویم لذا در حال حاضر پیگیر دریافت این مجوزها و راه‌اندازی این آزمایشگاه هستیم. در همین راستا تجهیزات لازم درخواست خریدش داده شده، برای راه‌اندازی مکان آزمایشگاه طراحی مناسب انجام و کارهای عمرانی نیز در حال انجام است لذا امیدواریم در سال آینده شاهد راه‌اندازی این آزمایشگاه باشیم.

به گزارش ایسنا، سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در خصوص تامین اقلام مورد نیاز شهروندان برای ایام پایانی سال گفت: در مورد مواد پروتئینی با توافقاتی که انجام شده میزان عرضه در حال حاضر افزایش پیدا کرده و قطعا در نوروز نیز این روند ادامه پیدا خواهد کرد و به حد کافی عرضه انجام خواهد شد. در مورد میوه نیز خریدهای لازم انجام و ذخیره‌سازی صورت گرفته و از دهم اسفندماه به تدریج این میوه‌ها در سطح میادین میوه و تره‌بار عرضه خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید