آغاز دومین اردوی تیم ملی والیبال زنان با مربی ایتالیایی

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ ۸:۴۶
    کد خبر :899982
آغاز دومین اردوی تیم ملی والیبال زنان با مربی ایتالیایی

ملی‌پوش والیبال زنان در مورد تفاوت مربی ایتالیایی تیم ملی والیبال زنان با مربیان داخلی گفت: سبک آله متفاوت‌تر است و سیستم اروپایی و ایتالیایی دارد.

دومین اردوی تیم ملی والیبال زنان زیر نظر الکساندرا کمپدلی مربی ایتالیایی ازامروز ۱۸ فروردین ماه آغاز می‌شود.

شبنم علیخانی در مورد وضعیت اردوهای تیم ملی به ایسنا گفت: اردوی خوب چهار روزه‌ای بعد از لیگ داشتیم که بازیکنان و مربیان با هم آشنا شدیم. بعد از عید هم اولین اردو را با حضور همه بازیکنان شروع کردیم که به صورت منظم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام شد. آله گروه‌بندی‌هایی انجام داده و تعداد کمی بازیکن در هر گروه قرار گرفته است. این باعث می‌شود بازیکنان بیشتر تمرین کنند و تمرینات با تکرار بیشتری انجام شود.

او افزود: تمرینات متعددی داریم و اگر نقطه ضعف‌هایی وجود داشته باشد، راه‌حل نشان می‌دهد و روی آن کار می‌کنیم. در کل از شرایط اردوها راضی هستیم. از نظر شخصی هم به دلیل آسیب دیدگی، قدری بدنم آماده نبود اما در اردوی آخر خودم را رساندم و خوشبختانه شرایط خوبی دارم.

ملی‌پوش والیبال زنان در مورد تفاوت سبک تمرینی آله با سرمربیان ایرانی تیم ملی گفت: این چیزی که هستیم به خاطر وجود مربیان ایرانی است اما سبک آله متفاوت‌تر است و سیستم اروپایی و ایتالیایی دارد. یکسری ایرادها و تکنیک‌ها در هر فردی وجود دارد که آله فعلا روی آنها کار می‌کند تا رفع کنیم و کم اشتباه‌ کار کنیم. ابتدای راه هستیم و هنوز صحبت در مورد این تفاوت‌ها زود است اما شخصا بالای پنج، شش تفاوت نسبت با سال‌هایی که در تیم ملی بودم، دیده‌ام.

او به مسابقات پیش روی تیم ملی اشاره و بیان کرد: بازی‌های کشورهای اسلامی، جام ملت‌ها و بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم. باید نتیجه خوبی در کشورهای اسلامی بگیریم تا حضورمان در هانگژو ۱۰۰ درصد شود.

روند تمریناتمان خوب است و به سمت عالی می‌رویم. با یک مربی با دانش و به‌روز طرف هستیم، مطمئنم خیلی تغییر و تحولات به وجود می‌آید و خیلی امیدوارم که امسال نتیجه خوبی بگیریم.

به گزارش ایسنا، علیخانی در پایان گفت: از آقای داورزنی و خانم محمدیان به خاطر فرصتی که در اختیار بازیکنان قرار داده‌اند تا با مربی خارجی کار کنیم، تشکر می‌کنم.

اصلا نمی‌خواهم مربیان ایرانی را زیر سوال ببرم اما وقتی قدمی برمی‌داریم گویای این است که همه می‌خواهند پیشرفت کنیم و به جایگاه واقعی‌مان برسیم.

قدردان هستیم و امیدوارم بتوانیم با انجام اردوهای منظم و یادگیری تکنیک‌ها و تاکتیک‌های بهتر نتیجه‌ای که در خور والیبال ایران است را کسب کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید