آزار دختر 8 ساله به بهانه پرسیدن آدرس

  • حوادث
  • دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ۱۰:۴۴
    کد خبر :1027025
آزار دختر 8 ساله به بهانه پرسیدن آدرس

راننده خودروی پراید که با فریب دختر هشت ساله وی را مورد آزار قرار داده بود بزودی در شعبه 7 دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

رسیدگی به این پرونده از اردیبهشت امسال با شکایت زن جوانی که مدعی بود دختر هشت ساله‌اش از سوی راننده یک خودروی سفیدرنگ مورد آزار قرار گرفته، آغاز شد.
وی در توضیح ماجرا گفت: دخترم وقتی از مدرسه برگشت از او خواستم تا برای خرید به مغازه سر کوچه‌مان برود اما بعد از یک ربع که خبری از او نشد به جلوی مغازه رفتم و دیدم که آنجا نیست؛ هراسان به سر کوچه دویدم و خبری از دخترم نبود تا اینکه بعد از نیم ساعت او را با سر و وضع آشفته و به هم ریخته دیدم و از او پرسیدم کجا رفته بودی که در جواب گفت می‌خواستم به راننده یک پراید آدرسی را نشان دهم که من را آزار داد.

با این شکایت مأموران با بررسی دوربین‌های مداربسته و پیدا کردن پلاک خودرو راننده را که مردی 35 ساله بود شناسایی و بازداشت کردند.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه 7 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و نخستین جلسه تحقیق برگزار شد. دختربچه در این جلسه به قضات گفت: آن روز راننده پراید از من خواست تا سوار ماشینش شوم و آدرسی را به او نشان بدهم، وقتی سوار شدم من را آزار داد و تهدیدم کرد که در این باره نباید به کسی چیزی بگویم وگرنه من را می‌کشد.

مادر قربانی هم به قاضی گفت: دخترم وقتی به خانه برگشت لباس‌هایش پاره شده بود. این ماجرا تأثیر بدی در روحیه دخترم گذاشته و شب‌ها کابوس می‌بیند و مدتی است تحت درمان یک روانشناس قرار دارد. من برای راننده پراید اشد مجازات می‌خواهم.

پس از آن متهم مدعی شد دختر خردسال را آزار نداده و فقط برای پرسیدن آدرس او را سوار ماشین کرده است.

با تکمیل تحقیقات متهم بزودی دادگاهی می‌شود.

روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید