رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا:

آزادراه تهران_کرج پرترددترین محور طی ۲۴ ساعت گذشته

    کد خبر :570763

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها پرداخت.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا  اظهار داشت: در حال حاضر به استثنای محورهای مسدود و ممنوع که در ادامه به آن اشاره می‌کنم، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

وی افزود: طی شبانه روز گذشته کل تردد ثبت شده بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و ۱۹۷ تردد شمار فعال در محورهای برون شهری نسبت به روز قبل دو درصد کاهش را نشان می‌دهد.

رحمانی تصریح کرد: همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۴ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۹ الی ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صبح انجام شده است.

وی با اشاره به محورهای دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: آزادراه تهران- کرج با ۱۴۶ هزار و ۴۹۴ وسیله نقلیه، آزادراه تهران- کرج با ۱۴۳ هزار و ۳۹ وسیله نقلیه و آزادراه کرج- تهران با ۱۳۸ هزار و ۴۳ وسیله نقلیه، ۳ محور دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته بودند که هر سه محور در استان البرز قرار دارند.

به گزارش مهر،رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: ۶ محور اصلی و فرعی به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

رحمانی با اشاره به محورهای مسدود، تأکید کرد: محور رامیان-اولنگ-شاهرود واقع در استان‌های گلستان و سمنان، محور فرعی شمشک-دیزین واقع در استان‌های البرز و تهران، محور قدیم خرم آباد- پلدختر واقع در استان لرستان، محور اهرم – فراش بند واقع در استان بوشهر، محور شهزاد-اندوهجرد واقع در استان کرمان و محور شهداد-نهبندان واقع در استان کرمان به دلیل مداخلات جوی و همچنین نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید