آخر هفته مرگبار شیکاگو با ۱۳ کشته / قتل دختر ۷ ساله در مهمانی خانوادگی

    کد خبر :728576

پلیس شهر شیکاگو از کشته شدن ۱۳ نفر و زخمی شدن ۵۹ نفر دیگر در تعطیلی‌های چهارم ژوییه خبر داد. در یک حادثه تیراندازی پیش از نیم‌شب روز شنبه چهار مرد مسلح به انبوه جمعیت در منطقه انگل‌وود آتش گشودند که به کشته شدن دو مرد در محل حادثه و دو نفر دیگر از جمله یک نوجوان ۱۴ ساله در بیمارستان انجامید. چهار نفر هم زخمی شدند که حال یکی از آن وخیم گزارش شده است. هر چهار متهم حادثه پس از تیراندازی فرار کردند.

در یک حادثه تیراندازی دیگر دختربچه هفت ساله که در مهمانی خانه مادربزرگش بیرون ساختمان ایستاده بود، گلوله خورد و درجا مرد. ماجرا ساعت هفت عصر همزمان با روز استقلال آمریکا در منطقه آستین رخ داد و گفته می‌شود مهاجمان که از یک خودرو پیاده شده بودند، با تیر به سر دخترک بیچاره زدند. در این حادثه مرگبار هم پلیس هنوز کسی را بازداشت نکرده است. لوری لایت‌فوت، شهردار شیکاگو در توییتر خود از خشونت‌های مرگبار این شهر به تندی انتقاد کرد.

به گزارش همشهری آنلاین،بر اساس گزارش روزنامه شیکاگو سان-تایمز به نقل از منابع خبری پلیس، دست‌کم هفت نفر از ۵۹ زخمی حادثه‌های تیراندازی پایان هفته گذشته در شهر شیکاگو کودک و نوجوان بوده‌اند. هفته گذشته هم یک کودک یک ساله در خودروی مادر خود و دخترکی ۱۰ ساله در اتاق خود درون خانه تیر خورده و کشته شده بودند. پلیس شیکاگو در واکنش به شدت گرفتن خشونت‌های مرگبار از تعطیلی‌های روز یادبود کشته‌های جنگ، ۱۲۰۰ نیروی کمکی برای پایان هفته روز استقلال به خیابان‌ها فرستاده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید