آخرین فرصت خرید زعفران با قیمت مناسب قبل از سال 1400

    کد خبر :895919

اگر هنوز زعفران نخریده اید سریعتر در سایت برادران حسینی اقدام به خرید زعفران کنید. این مجموعه در آخرین فراخوان خود قبل از پایان سال 1400 کلیه زعفران های خود را که دارای بالاترین کیفیت می باشد با قیمت بسیار پایینی برای عموم مردم عرضه نموده است. این زعفران ها در وزن ها و بسته بندی های مختلفی عرضه می شود و سلایق عموم مردم را جلب نموده است.

در این طرح که چیزی به انتهای آن نمانده است مجموعه برادران حسینی قیمت کلیه زعفران های امسالی خود را با حداقل قیمت برای فروش گذاشته است. برای استفاده از این فرصت کافی است قبل از 29 اسفند 1400 به سایت www.hosseinibrothers.ir  مراجعه نمایید.

در جشنواره فروش برادران حسینی چه زعفران هایی به فروش می رسد؟

متاسفانه به دلیل قیمت بالا و گران بها بودن زعفران، سوء استفاده و تقلب های زیادی در فروش این محصول صورت می گیرد. مصرف کنندگان زعفران برای خرید این محصول حتما باید از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید زعفران کنند.  در این طرح کلیه زعفران های برادران حسینی با قیمت های بسیار مناسب عرضه شده است. زعفران برادران حسینی در وزن های مختلف و بسته بندی های گوناگونی عرضه می شود.

در بین زعفران های این سایت انواع مختلفی از زعفران های کادویی نیز موجود است که می توانید به عنوان کادو یا سوغاتی به عزیزانتان هدیه بدهید.

وزن هایی که در این فرخوان شما می توانید خرید کنید شامل موارد زیر می شود:

♦ زعفران یک گرمی برادران حسینی

♦ زعفران نیم مثقالی برادران حسینی

♦ زعفران یک مثقالی برادران حسینی

♦ زعفران دو مثقالی برادران حسینی

♦ زعفران های کادویی برادران حسینی

فرصت استفاده از جشنواره فروش زعفران برادران حسینی:

مجموعه آجیل، خشکبار و زعفران برادران حسینی این قیمت ها را پایان سال 1400 برای مشتریان خود فراهم کرده است تا زعفران های جدید و امسالی را با خریداری نمایند. پس تا فرصت هست به سایت این مجموعه سر بزنید و از قیمت های بی نظیر زعفران برادران حسینی نهایت استفاده را ببرید.

برای اینکه بسته های شما قبل از سال جدید به دستتان برسد بهتر است هر چه زودتر سفارش های خود را قطعی کنید تا سفارشتان قبل از سال به دستتان برسد.

چگونه در این فرخوان شرکت کنیم؟

فقط کافی است به سایت این مجموعه به نشانی www.hosseinibrothers.ir مراجعه کرده و وارد دسته بندی زعفران شوید. در این صفحه انواع زعفران ها را مشاهده می کنید. فقط کافی است محصول مربوطه را به سبد خرید خود اضافه کرده و باقی مراحل را طی کنید.

در انتهای این فراخوان برای ارتباط بیشتر با مجموعه برادران حسینی از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید. پشتیبانی این مجموعه سریعا پاسخ شما را خواهند داد. ساعات پشتیبانی این فروشگاه اینترنتی 9 صبح الی 21 شب می باشد.

نشانی اینترنتی سایت برادران حسینی: www.hosseinibrothers.ir

شماره تماس: 0513330

ایمیل: support@hosseinibrothers.com

آدرس فروشگاه حضوری:

شعبه مرکزی: مشهد، میدان توحید

شعبه 2: بلوار وکیل آباد، نبش وکیل آباد 36

آدرس کارخانه: مشهد، شهرک صنعتی توس، فاز یک، تلاش شمالی 5.2، پلاک 263

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید