آتش ۲ کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی سمنان را خاکستر کرد

  • حوادث
  • یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۳۰
    کد خبر :1016141
آتش‌ کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی

مدیریت بحران استانداری سمنان از وقوع آتش سوزی در دو واحد تولیدی شهرک ایوانکی این استان خبر داد. این آتش سوزی تلفات جانی نداشت.

حریق در شهرک صنعتی ایوانکی ابتدا از یک کارخانه تولید عطر و ادکلن در این شهرک صنعتی آغاز شد ‌که به دلیل حجم وسیع آتش و همجوار بودن این کارخانه تولید ادکلن با شرکت تولید فوم، حریق با سرعت به کارخانه مجاور سرایت کرد.

تعدادی از کارکنان این واحد‌های تولیدی در بین مکان‌های درگیر حریق حبس شده بودند که عملیات رهاسازی همه این افراد انجام شده و ۴ نفر نیز به صورت جزئی مصدوم شدند.

شهرک صنعتی ایوانکی یکی از مهمترین شهرک‌های صنعتی استان سمنان است که در چند کیلومتری شهرک صنعتی پایتخت و در نزدیکی شهر پاکدشت در استان تهران قرار دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان افزود: بلافاصله پس از اعلام حریق و با توجه به ابعاد آن و احتمال سرایت به دیگر واحد‌های صنعتی در منطقه، چندین تیم آتش‌نشانی از شهرستان‌های سمنان، سرخه، آرادان و گرمسار در داخل آسمان و همچنین از ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرک صنعتی پایتخت و جنت‌آباد و البته شهرهای پاکدشت و پیشوای ورامین به محل وقوع حریق اعزام شدند تا عملیات اطفای حریق با بیشترین سرعت ممکن انجام شود.

تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید