آتش‌سوزی انبار الکل اهواز مهار شد / ۳ بار انفجار در انبار غیر مجاز / ۱۲ آتش‌نشان سوختند

    کد خبر :814275
آتش‌سوزی انبار الکل اهواز مهار شد

عملیات مهار آتش در یک انبار الکل واقع در محله عامری اهواز که عصر دیروز رخ داد و ۱۲ آتش‌نشان در جریان آن مجروح شدند، دیشب به پایان رسید.

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: بعد از ساعت‌ها تلاش آتش نشانان، عملیات اطفای حریق انبار الکل در منطقه کوی عامری اهواز به اتمام رسید.

وی تصریح کرد: کارشناسان سازمان در حال بررسی علت وقوع حادثه هستند که متعاقباً اعلام می‌شود.

قنبری گفت: یک باب منزل مسکونی به صورت غیرمجاز در خیابانی غیرتجاری و صنعتی که محل زندگی خانواده‌های بسیاری است، به انبار الکل تبدیل شده بود و آتش گرفت و این آتش‌سوزی بیش از ۶ ساعت ادامه داشت و آتش نشانان با از خودگذشتگی جان اهالی منطقه را نجات و از بروز انفجار جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به ایسنا هم گفت: ساعت ۱۷:۵۴ عصر ۶ خردادماه با تماس تلفنی شهروندی به سامانه ۱۲۵ این سازمان، خبر وقوع آتش‌سوزی گسترده در انبار تجهیزات پزشکی واقع در منطقه عامری اطلاع‌رسانی شد. در پی این حریق سریعا تا شعاع ۱۰۰ متری این مجتمع تخلیه و برق این محدوده را از مدار خارج کردیم.

قنبری بیان کرد: ۱۸۰ نیرو و ۲۵ دستگاه خودرو آتش‌نشانی با امکانات و تجهیزات مورد نیاز و با پشتیبانی نیروهای شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز برای مهار حریق تلاش کردند.

به گزارش مهر، وی با اشاره به وجود مواد آتش‌زا مانند الکل و پنبه در این انبار، بیان کرد: با توجه به مسدود بودن راه‌های ورودی و غیرقابل دسترس بودن راه‌های خروجی، تاکنون این ساختمان ۳ مرحله انفجار داشت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۲ آتش‌نشان به دلیل وجود مواد الکلی و شیمیایی در این انبار مصدوم شدند و به بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز انتقال یافتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید