چگونه بخوابیم و لاغر شویم؟

  • آرشیو
  • سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ۹:۵۷
    کد خبر :832844
چگونه بخوابیم و لاغر شویم؟

برای اینکه در شب‌ها نیز چربی‌سوزی کنید، اولین قدم خوردن دو سفیده تخم مرغ آب‌پز قبل از خواب است.

یک متخصص غدد در روسیه در مقاله‌ای می‌نویسد که چه محصولی چربی را در هنگام خواب می‌سوزاند.

آنجلیکا چیژ معتقد است که برای کاهش وزن اصلا لازم نیست با معده خالی به رختخواب بروید. او در مورد آنچه که بهتر است قبل از خواب بخورید مقاله‌ای منتشر کرد.

این متخصص خاطرنشان کرد که بدن هورمون چربی‌سوز – سوماتوتروپین را تا نیمه‌شب تولید می‌کند: برای اینکه بیشتر هورمون چربی‌سازی را در بدن ترشح کنید، باید دو قدم بردارید. اولین قدم خوردن دو سفیده تخم مرغ آب‌پز قبل از خواب است. مرحله دوم این است که قبل از ساعت ۱۱ شب بخوابید. صبح در ترازو رقم – منهای ۳۰۰ گرم را خواهید دید.

این پزشک همچنین غذاهایی را ذکر کرد که نباید حتی با رژیم غذایی نیز بخورید. اول از همه، خوراکی‌ها باید شامل غذاهای حاوی پروتئین باشند مثل مرغ، بوقلمون، ماهی، تخم مرغ، گوشت بدون چربی. این مواد برای تقویت استخوان‌ها و سیستم ایمنی بدن، بهبود پوست و تولید هورمون‌ها مهم هستند.

به گزارش همشهری آنلاین، همچنین فیبر را فراموش نکنید که در میوه، سبزیجات، حبوبات، غلات و سبزیجات وجود دارد. این فیبرهای غذایی هستند که مسئول عملکرد طبیعی دستگاه گوارش، حفظ احساس سیری، جلوگیری از بیماری‌های سیستم قلبی عروقی، دیابت و سرطان هستند. متخصص غدد همچنین اهمیت حفظ تعادل آب را یادآوری کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید