چند نکته برای قرار گیری در صفحه اول گوگل

  • آرشیو
  • شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ۸:۱۰
    کد خبر :757929

این روزها و با سرعت چشمگیری که پیشرفت تکنولوژی دارد، تمامی اتفاقات پیرامونی بشر، گرهی ناگسستنی با اینترنت و فضای مجازی پیدا کرده است. کسب و کارهایی که کسی فکر نمی‌کرد روزی برسد که با اینترنت و کامپیوتر و سایت سر و کار داشته باشند، امروز به دنبال اعاده حیثیت و سابقه خود این بار در فضای مجازی هستند. شما هم این ضرب­المثل را شنیده­اید که: عقل مردم به چشم‌شان است! شاید در نگاه اول این سطر برای شمایی که در پی طراحی سایت مناسب و ارتقا سایت و بهره‌گیری از سئو و رساندن سایت خود به صفحه اول گوگل هستید، کمی عجیب بیاید. اما ماجرا دقیقا از همین‌جا شروع می‌شود.

تصور کنید مغازه داری را که در شهر و دیار خود، کسب و کاری راه‌اندازی کرده و به امید جلب مشتری کرکره‌های مغازه را بالا داده است. او علاوه بر اینکه نیاز دارد به لحاظ محتوای فروشگاهش کالای با کیفیتی تهیه کند، با آنالیز رقبا، باید تابلویی مناسب برای محل کسب و کارش نیز فراهم کند. تابلویی که جدا از جذابیت‌های لازم باید به‌روز باشد، بیانگر کار او باشد، در یک نگاه معرف فعالیت او به سایر مردم و رهگذران باشد و نظرها را جلب کند.

چطور برای کسب و کارم طراحی سایت مناسبی داشته باشم؟

کسب و کاری که پا به فضای مجازی می‌گذارد هم از این قاعده مستثنا نیست، با این تفاوت که به جای تابلوی مناسب، باید طراحی سایت مناسبی داشته باشد. برای این کار راه‌های گوناگونی وجود دارد که ما به شما مراجعه به افراد خبره و مشورت با آنان برای رسیدن به این هدف را توصیه می­کنیم. این اتفاق در سایت وب وانفراهم شده و مراجعه ‌کننده به‌راحتی با مراجعه به این وب­سایت می‌تواند نسبت به طراحی سایت مناسب خود اقدام کند.

وب وان در بستری که برای طراحی سایت آماده کرده، ابتدا اطلاعاتی کلی درباره طراحی سایت را به شکل کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. در گام بعدی شما می‌توانید بسته به اینکه قصد دارید در چه سطحی وارد فضای مجازی شده و کسب و کار اینترنتی‌تان چقدر حرفه‌ای باشد، گزینه‌های متعددی پیش پای شما می‌گذارد.

در کنار طراحی سایت مناسب، برای حضور قوی در فضای مجازی چه چیزهایی احتیاج دارم؟

تا اینجا ضرورت طراحی سایت برای حضوری قوی در فضای مجازی و دنیای اینترنت را دریافتیم، اما این تمام راه نبوده، بلکه قدم ابتدایی است. شاید تا به حال کلمه سئو به گوش شما خورده باشد و یا اندک اطلاعاتی درباره آن داشته باشید، اما باید بدانید که آنچه از طراحی سایت مناسب، زیبا و شکیل مهم­تر است، همین رعایت اصول سئو در طراحی سایت است.

برای هر کسب و کاری رقبایی وجود دارد و کلید دست‌یابی به موفقیت‌های بالاتر در هر کسب و کاری، آنالیز رقبا است. رقبای شما قطعاً بیکار ننشستند و اگر تا به امروز فروششان را اینترنتی نکرده باشند، همین روزها به این عرصه ورود می‌کنند. پس باید ضمن آنالیز رقبا به شکل دقیق، برنامه جامعی برای برتری بر آن­ها در فضای مجازی هم ترتیب دهید.

سئو چیست و در کسب و کار اینترنتی چه اهمیتی دارد؟

یکبار دیگر بازمی‌گردیم به مثال مرد مغازه‌دار که به فکر سفارش تابلوی مناسب مغازه‌اش بود. تصور کنید یک مغازه‌دار، فروش برای رهگذران را کنار بگذارد و تنها بخواهد روی مشتریانی سرمایه‌گذاری کند که او را می‎شناسند و از قبل تجربه خرید از او را داشته‌اند. این کار به لحاظ تجاری و فکر اقتصادی بسیار خنده‌دار است. همان­طور که احتمالاً شما هم ته دل خود به این تفکر اشتباه، پوزخند زدید. کسی که در فضای مجازی صرفاً سایتی طراحی می‌کند و سراغ قوی کردن سئو برای آن نمی‌رود، دقیقاً همین­گونه عجیب و خنده‌دار عمل می‌کند.

در واقع سئو به شما کمک می‌کند تا در جستجوها، در جایگاه بالاتری قرار بگیرید و حتی اگر عملیات سئو روی سایت شما قوی باشد، می‌توانید در صفحه اول گوگل هم دیده شوید.

بالا رفتن سئو چه تأثیری در موفقیت سایت ما دارد؟

شما در فضای مجازی باید علاوه بر آن­هایی که آدرس سایت شما را از روی کارت ویزیت تایپ کرده و شما را می­شناسند، در صفحه اول گوگل دیده شوید و این­گونه ضمن افزایش crt در واقع درصد کلیک روی صفحه خودتان را بالا ببرید.

برای بالا رفتن سئو چه کار کنیم؟

اصطلاح بالا رفتن سئو سایت به همان معنای بهتر دیده شدن در گوگل است. شما نیاز دارید برای موفقیت کسب و کارتان حتماً در سرچ‌های مرتبط مردم، در صفحه اول گوگل حضور یابید، چرا که کمتر کسی پیدا می‌شود در میان این­همه مشغله فراوان برای رسیدن به محتوای مورد نیازش در اینترنت، وارد صفحات دوم و سوم و چندم گوگل شود. پس در گام اول، بالا رفتن سئو موجب افزایش crt سایت شما می‌شود.

برای بالا بردن سئو و حضور در صفحه اول گوگل توصیه‌های فراوانی وجود دارد. از جمله به کارگیری کلمات کلیدی مناسب، استفاده از رپورتاژ آگهی و موارد این­چنینی؛ اما از آنجا که کارشناسان گوگل در فرمول نویسی این موتور جستجو، بسیار قوی و هوشمندانه عمل می­کنند، به شما توصیه می‌کنیم هیچ­گاه بدون مشاوره سئو و به صرف خواندن چند مطلب در فضای مجازی، روی سئوی سایت خود کار نکنید. چون این کار نه تنها سایت شما را به صفحه اول گوگل نمی‌رساند، بلکه جز اتلاف وقت و انرژی هیچ برای شما در پی نخواهد داشت.

سایت وب وان، فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه سئو انجام می‌دهد. شما می‌توانید با مشورت با کارشناسان وب وان، نکات طلایی آموزش سئو را فرا گرفته و یا اینکه در طی سفارشی رسمی افزایش سئو سایت خود و آنالیز رقبا را به کارشناسان وب وان بسپرید تا آن­ها با استفاده از دانش فنی خود بتوانند در فرصت اندکی سایت شما را به لحاظ سئو قوی کرده و راه مناسبی را برای رسیدن به صفحه اول گوگل برایتان فراهم کنند.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید