خرید بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی راد گستر نوین

    کد خبر :794014

دسترسی به آب سالم و تمیز یکی از دغدغه هایی است که بسیاری از کشور های توسعه نیافته و در حال توسعه با آن مواجه اند. در کشور ما نیز به دلیل رشد جمعیت و گسترش شهر نشینی رو به روز تقاضای آب بیشتر شده و در عین حال آلودگی های آب نیز افزایش می یابد. تصفیه خانه های بزرگ در تلاش اند تا با روش های جدید آب را تصفیه کنند و تا حدودی موفق به این امر شده اند اما به دلیل فرسودگی لوله های آب، این آب تصفیه شده در مسیری که از تصفیه خانه ها تا منازل طی می کند دچار آلودگی می شود. بنابرین نقش آب تصفیه کن های خانگی اهمیت زیادی دارد. دستگاه های تصفیه آب خانگی در چندین مرحله آلاینده های آب را جدا می کنند و آبی بهداشتی و تمیز در اختیار ما قرار می دهند. این دستگاه ها شکل ها و کارکرد های متنوعی دارند و برند های زیادی در دنیا مشغول به تولید این دستگاه ها هستند. ما در این مطلب بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی و برند های معتبر آن را معرفی می کنیم و سپس راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب از نمایندگی را توضیح خواهیم داد.

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب تایوانی

این موضوع که دستگاه تصفیه آب چه برندی باشد و ساخته ی کدام کشور است اهمیت زیادی دارد. دستگاه های آب تصفیه کن در حال حاضر در بازار اکثرا ساخت تایوان، چین و ایران هستند. در میان آن ها دستگاه تصفیه آب تایوانی بهترین و با کیفیت ترین می باشد. این دستگاه ها از بهترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها بهره می گیرند و قیمت آن ها نیز نسبت به مدل های چینی و ایرانی بیشتر است چرا که قدرت و دوام بیشتری دارند. برند های معتبر دستگاه تصفیه آب تایوانی سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو می باشند.

این برند ها تحت لیسانس آمریکا فعالیت می کنند و برای ساخت دستگاه های خود از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می کنند. این دستگاه ها مطابق با استاندارد های روز طراحی و تولید می شوند و دارای تاییدیه های جهانی از جمله CE نیز می باشند. قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی در سراسر دنیا بسیار مناسب می باشد و در کنار مقرون به صرفه بودن، دوام و عمر طولانی نیز دارند و همین ویژگی است که برند های تایوانی را در لیست پر فروش ترین دستگاه های تصفیه آب قرار داده است. کارکرد و ویژگی های هر یک از این برند ها با یکدیگر متفاوت می باشد و انواع و مدل های متنوعی را دربر می گیرند تا بتوانند پاسخگوی تمام نیاز ها و سلایق مشتریان خود باشند. ما در ادامه به معرفی چند مدل از بهترین دستگاه های تصفیه آب تایوانی می پردازیم.

دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی یووی آکوا پرو مدل RO8_UV_ORP_S

دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی یووی آکوا پرو مدل RO8_UV_ORP_S یک دستگاه حرفه ای و در نوع خود جزو کامل ترین آب تصفیه کن ها می باشد که با 8 مرحله و طی فرایند اسم معکوس املاح مضر و آلودگی های آب را از بین می برد و با فیلتر آلکالاین یا قلیایی، آب را یونیزه و دارای خواص بسیار مفید برای بدن می کند. آب یونیزه باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان، مشکلات گوارشی، کاهش قند و چربی و شفافیت و شادابی پوست و مو می شود. در مرحله ی آخر نیز با قرار گرفتن فیلتر uv تمامی میکروب ها، باکتری ها و ویروس های آب تا 99.99 کشته می شوند. اشعه فرابنفش برای انسان خطری ندارد و این دستگاه برای مناطقی مناسب است که آب لوله کشی در آن جا دارای آلودگی میکروبی زیادی باشد.

 

تصفیه آب 8 فیلتر اسمز معکوس قلیایی انرژی زا CCK_RO+ORP+ENERGY

تصفیه آب 8 فیلتر اسمز معکوس قلیایی انرژی زا CCK_RO+ORP+ENERGY یکی از جدید ترین تصفیه آب های خانگی برند سی سی کا می باشد که ترکیبی از فناوری اسمز معکوس، قلیایی کننده ی آب و انرژی زا می باشد. این دسگاه دارای 8 فیلتر می باشد که علاوه بر تصفیه کامل آب با روش اسمز معکوس، آب را شیرین کرده و سختی آن را تا حد زیادی کاهش می دهد. فیلتر ممبران آن دارای 13 لایه است که قدرت زیادی در جذب املاح و آلودگی های آب دارد. این دستگاه پس از تصفیه، آب را با فیلتر قلیایی، یونیزه می کند و خاصیت آنتی اکسیدانی به آن می دهد و در مرحله ی آخر با فیلتر اکسیژن ساز و انرژی زای خود ساختار مولکولی آب را می شکند و باعث بالا بردن انرژی آب می شود. این آب خواص بسیار زیادی بر پوست، سیستم ایمنی و متابولیسم بدن دارد.

دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای قلیایی سافت واتر SOFT WATER_RO_ORP

دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای قلیایی سافت واتر SOFT WATER_RO_ORP جزو بهترین و مقرون به صرفه ترین دستگاه های قلیایی کننده آب می باشد که طی 7 مرحله و با فرایند اسمز معکوس هم آب را تصفیه و شیرین می کند و هم با فیلتر آلکالاین از اسید موجود در آب کاسته و آن را قلیایی می کند.

این دستگاه از ضررهای ناشی از آب اسیدی در بدن جلوگیری می کند. مخزن این دستگاه آنتی باکتریال و هوزینگ های آن به صورت دابل اورینگ می باشد و دارای فیلتر ممبران 13 لایه آمریکایی است که تا 0001/0 میکرون آلاینده های آب را از بین می برد. دستگاه به راحتی در زیر سینک آشپزخانه نصب می شود و دارای یک شیر برداشت اهرمی شیک نیز می باشد.

تصفیه آب 8 فیلتر سافت واتر قلیایی فرابنفش اسمز معکوس RO-ORP-UV

تصفیه آب 8 فیلتر سافت واتر قلیایی فرابنفش اسمز معکوس RO-ORP-UV برای مناطقی که آب شرب با آلودگی میکروبی زیادی دارند یک گزینه ی بسیار عالی می باشند چرا که با سیستم اسمز معکوس تمام آلودگی های آب از جمله رسوبات، املاح مضر، فلزات سنگین و مواد شیمیایی را از بین می برد و با فیلتر قلیایی آب را یونیزه می کند که خاصیت ضد سرطانی دارد و در مرحله ی آخر برای از بین بردن میکروب ها و انواع باکتری ها که در آب باقی مانده اند از فیلتر فرابنفش استفاده می کند. در این صورت آب خروجی این دستگاه به دور از هر نوع آلودگی میکروبی خواهد بود و آب بسیار خالص و گوارا در اختیارتان قرار می دهد. این دستگاه قابلیت اتصال به ساید را نیز دارد و موتور آن بسیار قدرتمند و کم مصرف و بدون لرزش و صدا می باشد.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب از نمایندگی

شرکت تصفیه آب راد گستر نوین سابقه ی طولانی و درخشان در زمینه ی واردات و فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی و اداری با نازل ترین قیمت دارد. این شرکت انواع برند های معتبر تصفیه آب تایوانی از جمله سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می هد. مزایای خرید از نمایندگی تصفیه آب راد گستر نوین، خرید به صورت نقد و اقساطی، ارائه کارت گارانتی یک ساله، خدمات پس از فروش سریع و مادام العمر و ارسال و نصب رایگان دستگاه توسط تکنسین های مجرب می باشد. اگر قصد خرید بهترین برند دستگاه تصفیه آب را دارید با تماس با شرکت راد گستر نوین اطلاعا تو راهنمایی های لزم در ارتباط با خرید آب تصفیه کن خود را دریافت کنید تا با خیالی آسوده بتوانید اقدام به خرید دسنگاه خود نمایید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید