دستگاه تصفیه آب پرورش ماهی نوین تصفیه

    کد خبر :835184
دستگاه تصفیه آب پرورش ماهی نوین تصفیه

برای پرورش ماهی، نیاز به آب با کیفیت است. در واقع شاخص های متفاوتی از کیفیت آب وجود دارد که باید بررسی شود. دستگاه تصفیه آب پرورش ماهی یک پیشنهاد عالی محسوب می شود. این دستگاه کمک می کند که آب از هر نوع آلودگی حفظ شود و میزان غلظت اکسیژن، شوری و سختی و دمای آب را بهبود می دهد.

لزوم استفاده از دستگاه تصفیه آب پرورش ماهی

نوین تصفیه: معمولاً آبی که در حوضچه های پرورش ماهی وجود دارد به دو دسته اصلی تقسیم می شود. دسته اول ذرات معلقی بوده و شامل گیاهان و آبزیان و پلانکتون ها هستند و دسته دوم یعنی ذرات محلول که شامل گازها و مواد معدنی و همینطور مواد آلی هستند.

معمولاً خاصیت آب در حوضچه های ماهی به واسطه تغییرات فصلی و اقلیمی متغیر است و دستگاه تصفیه آب پرورش ماهی کمک می کند تا بهینه ترین شرایط برای پرورش ماهی فراهم شود و کیفیت لازم آب اجرا شود.

دستگاه تصفیه آب پرورش ماهی چه کمکی می کند؟

شاید کاربرد دستگاه تصفیه آب پرورش ماهی هنوز آنطور که باید برایتان مشخص نشده باشد بنابراین در این بخش سعی می کنیم یک سری پارامترهای مهم در پرورش ماهی را بررسی کنیم.

تاثیر دستگاه تصفیه آب پرورش ماهی بر دما

می دانیم که ماهی ها معمولاً جانداران خونسردی هستند بنابراین دمای آب محیط بسیار مهم است. دمای آب به رشد و بقای ماهیان کمک زیادی می کند. هرچه دمای آب منظم تر باشد، دمای بدن ماهیان تنظیم شود و سطح فعالیت و میزان تغذیه و رشد آنها را در بر می گیرد.

دستگاه تصفیه آب پرورش ماهی نوین تصفیه کمک می کند تا آب نه زیاد گرم و نه خیلی سرد باشد و دمای بهینه ای ایجاد می کند.

دقت داشته باشید که تغییر دمای غیر استاندارد سبب مرگ ماهیان می شود و در نهایت رشد ماهیان را زیر سوال می برد پس بهتر است بهترین دستگاه تصفیه آب پرورش ماهی انتخاب شود تا بهینه سازی دما به خوبی صورت بگیرد.

تاثیر دستگاه تصفیه آب پرورش ماهی بر کدورت آب

وقتی صحبت از کدورت آب است یعنی ذرات جامد معلق موجود در آب، که مشابه با خاک یا پلانتون هستند. کدورتی که در آب ایجاد می شود برای ماهیان بسیار خطرساز است و در نهایت تولید آن را کاهش می دهد.

معمولاً برای تصفیه آب حوضچه های پرورش ماهی نیاز به دستگاهی است که بتواند کدورت لازم را برطرف سازد.

معمولاً کودهای حیوانی و آهک کشاورزی برای از بین بردن کدورت مناسب است اما چه خوب است که از دستگاه تصفیه آب پرورش ماهی نوین تصفیه پارس استفاده شود تا آب گل آلود از بین برود و حوضچه همیشه تمیز باشد.

معمولاً پلانکتون ها بسیار ریز و در حد میکروسکوپی هستند و به صورت معلق در آب یافت می شوند. زمانی که مقدار و میزان پلانکتون ها بیشتر شود میزان نفوذ نور خورشید به آب حوضچه ها نیز بیشتر شده و جلبک ها می میرند.

بنابراین دقت داشته باشید که برای تصفیه آب حوضچه پرورش ماهی نیاز است که مقدار پلانکتون ها در وضعیت بهینه قرار بگیرد.

دستگاه تصفیه آب صنعتی دام و طیور

تاثیر دستگاه تصفیه آب پرورش ماهی بر روی PH آب

معمولاً آب حوضچه های پرورش ماهی هم به صورت اسیدی و هم به صورت بازی است و گاه نیز از آب خنثی استفاده می شود.

در واقع آب در حوضچه ها نقش متفاوتی ایفا می کند. سطح اسیدی یا بازی بودن آب بر اساس PH مشخص می شود هرچه مقدار PH کمتر از 7 باشد به معنی اسیدی بودن آب است و اگر بیشتر باشد یعنی آب بازی است.

مقدار PH بر روی پرورش ماهی تاثیر زیادی دارد به طوری که کم یا زیاد بودن آن سبب مرگ و میر ماهی ها می شود. هرچه ارگانیزم های طبیعی غذایی رشد بیشتری داشته باشد مقدار PH کمتر می شود.

دستگاه تصفیه کمک می کند تا مقدار PH در موقعیت درستی قرار بگیرد به طوری که بین 6 تا 8 واقع شود و موقعیت آب حوضچه برای پرورش ماهی تنظیم شود.

تاثیر دستگاه تصفیه آب پرورش ماهی بر اکسیژن لازم

می دانیم مهمترین گازی که در آب حل می شود، اکسیژن است. ماهیان برای تنفس نیاز به اکسیژن دارند از سوی دیگر اکسیژن محلول در آب معمولاً بر اساس فتوسنتز مشخص می شود.

تولید اکسیژن در روزهای ابری بسیار کم است و در شب متوقف می شود بنابراین نیاز به دستگاه تصفیه آب پرورش ماهی نوین تصفیه است تا سطح اکسیژن از دست رفته را جبران نماید.

دقت کنید که تجهیزات هوادهی مکانیکی برای حوضچه ها اهمیت زیادی دارد و باید دقت لازم در این راستا صورت بگیرد.

تاثیر دستگاه تصفیه آب پرورش ماهی بر سختی آب

معمولاً سطح استاندارد سختی برای پرورش ماهی بین 40 الی 70 میلی گرم کلسیم کربنات در هر لیتر است. برای اینکه به این مقدار دست یابید می بایست از دستگاه تصفیه آب پرورش ماهی استفاده کنید.

در واقع زمانی که آب سخت نیست و موقعیت حوضچه اسیدی است نیاز به دستگاه تصفیه آب پرورش ماهی است تا وضعیت آب را بررسی نماید.

در مکان هایی که سختی آب بالا است باید از سیستم های فیلتراسیون و همینطور تصفیه آب استفاده شود.

دستگاه تصفیه آب پرورش ماهی

مزایای خرید دستگاه تصفیه آب پرورش ماهی

یکی دیگر از عوامل مهم در پرورش ماهی، غلظت آمونیاک است. دقت کنید که سطح غلظت آمونیاک باید کمتر از 0.5 میلی گرم در هر لیتر باشد و البته که این رویکرد اثربخشی خوبی دارد. برای تسلط به مشکلات و جوانب مختلف در تصفیه آب نیاز به دستگاه تصفیه آب پرورش ماهی نوین تصفیه است.

دستگاهی که به شما کمک کند تا مشکلات آب را از بین ببرید و تنظیم درستی روی کار داشته باشید. بررسی ها اینطور نشان می دهد که استانداردهای زیست محیطی در این زمینه اثرات زیادی دارند و سبب می شود که مصرف آب کاهش یابد.

به طور کلی صنایع مختلفی در راستای تولید دستگاه تصفیه آب پرورش ماهی فعالیت کرده اند اما نوین تصفیه پارس توانسته از بهترین متریال و قطعات برای طراحی این دستگاه استفاده کند و تا حد زیادی موفق ظاهر شده است.

قیمت نهایی دستگاه تصفیه آب پرورش ماهی نوین تصفیه به نسبت کیفیتی که دارد بی نظیر است و به طور کلی موقعیت اجرایی خوبی دارد.

شماره های تماس و ارتباط با کارشناسان نوین تصفیه پارس:

 

مدیر فروش و بازرگانی: مهندس عباس زاده 09120205975

مدیرعامل حمید رضا کامیاب : 09122592845

شماره تماس شرکت: 4-02136440112

سایت نوین تصفیه: www.novintasfie.com

اینستاگرام : instagram.com/novin.tasfie.pars

سایت تصفیه آب خانگی پرفکت واتر

آدرس : تهران کیلومتر 22 جاده خاوران پاکدشت، خیابان شهید مطهری، روبروی فرمانداری، پلاک 420، واحد 1

پایان رپرتاژ خبری

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید