خرید انواع آب تصفیه کن خانگی اصل از تصفیه آسا

    کد خبر :861834

استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی کیفیت آب آشامیدنی لوله کشی را افزایش می دهد و املاح مضر آن نظیر نیترات، نیتریت، کلر و دیگر آلاینده های بیماری زای محلول در آن را تصفیه می کند. آب شرب لوله کشی در سراسر ایران سختی و املاح زیادی دارد و  TDS  آن بالاتر از ۱۰۰ می باشد که برای نوشیدن غیر استاندارد و مضر است.

آب آلوده می تواند موجب ریزش مو، بروز سنگ کلیه، کاهش اکسیژن رسانی به خون ناشی از نیترات و بیماری عفونی و گوارشی شود. بنابراین با داشتن تصفیه آب تایوانی اصل می توانیم از بروز این مشکلات جلوگیری کنیم.

در این مطلب بهترین برند های دستگاه تصفیه آب تایوانی را معرفی خواهیم کرد که می توانید آن را از نمایندگی معتبر یعنی شرکت تصفیه آسا تهیه نمایید.

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب تایوانی

مینروا بهترین مارک تصفیه آب تایوانی است که با خدمات پس از فروش بسیار ارزنده و گارانتی کیفیت و ضمانت قیمت می تواند یک گزینه بسیار عالی برای تصفیه آب آشامیدنی منزلتان باشد. شرکت تصفیه آسا نمایندگی انحصاری این برند در ایران است و بهترین قیمت تصفیه آب را به مشتریان خود ارائه می دهد.

این برند هم چون دیگر برند ها ی معتبر دنیا از فناوری اسمز معکوس برای تصفیه آب استفاده می کند و از بهترین مارک فیلتر ممبران یعنی فیلمتک آمریکایی بهره می برد. تصفیه آب مینروا با داشتن مدل های 6 مرحله ای آب معدنی ساز، 7 مرحله ای یونیزه قلیایی کننده آب ، هشت مرحله ای آنتی باکتریال اکسیژن ساز و هشت مرحله ای فرابنفش لامپ یو وی دار برای هر نیاز و سلیقه ای یک مجموعه کامل می باشد.

یکی دیگر از ویژگی های مینروا دارا بودن نماد اصالت و رنج قیمت بسیار مناسب و به صرفه است. بهترین دستگاه تصفیه آب مینروا که مدل هشت مرحله ای آن می باشد یک دستگاه  کاملا مقرون به صرفه و در عین حال با کارایی بسیار زیاد می باشد. هم چنین داشتن فیلترهای استاندارد و با کیفیت که به راحتی در سراسر ایران یافت می شوند از دیگر مزایای این برند است.

تصفیه کننده آب مینروا دارای پمپ و مخزن ذخیره 16 لیتری می باشد که در هر زمان می توانید از آب آشامیدنی درون آن بهره مند شوید. مینروا Minerva به دلیل داشتن فناوری اسمز معکوس و فیلتر ممبران توانایی حذف املاح و یون های مضر آب را تا ابعاد 0,0001 میکرون را دارد و در عین حال با فیلتر مینرال خواص معدنی آب را حفظ کرده و سختی آب را به اندازه ی استاندارد جهانی می رساند. یعنی با کاهش سختی آب آشامیدنی طبق سازمان جهانی بهداشت NSF و سازمان بهداشت غذا و دارو آمریکا به زیر 100 آن را برای نوشیدن آماده می کند.

قیمت انواع آب تصفیه کن اورجینال

قیمت انواع آب تصفیه کن برند ها ی تایوانی معتبر در ایران یعنی  مینروا، سافت واتر و سی سی کا متفاوت می باشند. این تفاوت تحت تاثیر برند و نوع روش تصفیه و تعداد مراحل دستگاه و نوع گارانتی آن می باشد. قیمت انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل مینروا در شرکت تصفیه آسا بین 3 تا 5 میلیون تومان می باشد که با توجه به تعداد مراحل دستگاه متغییر است. شما می توانید در جشنواره های فروش ویژه شرکت تصفیه آسا، با تخفیف بهترین مارک های آب تصفیه کن تایوانی را خریداری نمایید.تضمین قیمت محصولات مینروا توسط نمایندگی رسمی آن باعث شده تا در سراسر کشور بتوانید آن را با قیمت واحد تهیه نمایید و کنار آن گارانتی طلایی نیز به شما عرضه می گردد. برای مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل از تصفیه آسا پیشنهاد می شود با کارشناسان فروش شرکت شماره 02177167717 به صورت شبانه روزی ارتباط برقرار نمایید.

راهنمای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب

از نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب توجه به سیستم تصفیه ی آب در دستگاه است. حتما دقت کنید  تنها سیستمی که می تواند سختی آب شرب را کاهش دهد و تمامی مواد مضر آن را از بین ببرد اسمز معکوس است. به دنبال آن از کامل بودن تمام قطعات دستگاه اسمز معکوس نیز مطمئن شوید. به خصوص پمپ و فیلتر ممبران. کیفیت فیلتر ها نیز بسیار مهم می باشد. تمامی قطعات دستگاه باید دارای گارانتی باشند و برند آن ها یکسان باشد. تاییدیه های سازمان جهانی بهداشت و سازمان غذا و داروی آمریکا برای فیلتر ها ضروری است چرا که نشان دهنده ی سلامت آن ها می باشد. سیستم های اولترافیلتراسیون، کلمنی رومیزی، دستگاه ها و پارچ های تصفیه آب که فیلتر ممبران ندارند تنها بخش کوچک از آلودگی های آب را از بین می برند به همین علت دستگاهی که خریداری می کنید از نوع زیر سینکی باشد تا تعمیرات و تعویض آن ها راحت تر انجام شود و کیفیت آب آشامیدنی را نیز بالاتر ببرد.

نکته ی مهم دیگر در خرید آب تصفیه کن تحقیق درباره ی فروشنده و اطلاع از خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه است. همواره فروشگاه ها ی معتبر و نمایندگی های رسمی بهترین مرکز خرید می باشند و بهترین قیمت را به شما عرضه خواهند کرد. علاوه بر این کیفیت دستگاه و اورجینال بودن آن را ضممات می کنند و از عهده ی خدمات و تعویض فیلتر های دستگاه نیز بر می آیند.

مرکز خرید تصفیه آب تصفیه آسا

شرکت تصفیه آب تصفیه آسا از بهترین وارد کنندگان دستگاه های تصفیه آب تایوانی اصل در ایران بوده که با بیش از یک دهه سابقه درخشان تخصصی در زمینه انواع آب تصفیه کن خانگی، صنعتی، نیمه صنعتی خدمات ارزنده ای را برای مشتریان خود فراهم کرده است. تصفیه آسا با بهره گیری از کارشناسان حرفه ای و متخصص، تجربه ی خریدی آسان به همراه نصب و ارسال رایگان توسط کارشناسان فنی را برای شما عزیزان مهیا کرده است و با مشاوره با کارشناسان فروش شرکت می توانید گزینه ی مناسب برای تصفیه آب آشامیدنی منزل خود را انتخاب نمایید. مرکز خرید تصفیه آب  امکان خرید اینترنتی از طریق سایت تصفیه آسا را نیز فراهم کرده است تا در زمان کوتاهی بتوانید آنلاین دستگاه خود را خریداری نمایید و در اسرع وقت دستگاه شما را در محل مورد نظر نصب و راه اندازی کنند. تصفیه آسا تجربه ی درخشانی در زمینه ی عرضه و فروش تصفیه آب های تایوانی اورجینال و هم چنین تجهیزات آن ها از جمله اتصالات و فیلتر ها و پمپ تصفیه آب داشته و دستگاه های مینروا عرضه شده توسط این شرکت کاملا اورجینال و مطابق با استاندارد جهانی بهداشت می باشند.

امکان مشاوره تلفنی رایگان، بهره مندی از تخفیفات ویژه، تعویض فیلتر ها در زمان های معین از دیگر خدمات تصفیه آسا می باشد. برای تماس با کارشناسان تصفیه آسا میتوانید با شماره های 02177167717 و 02177414306 به صورت 24 ساعته ارتباط برقرار نمایید

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید