قالیباف: صدا و سیما گفتند کاش فرودگاه را می بستیم تیم مذاکره کننده نتواند برود
قالیباف نوشت: اگر به سوئیس نمیرفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد.
به گزارش تابناک، قالیباف در فضای مجازی نوشت: « در صداوسیما گفتند کاش فرودگاه مهرآباد را میبستند تا تیم مذاکرهکننده به سوییس نرود.











