آخرین آمار قربانیان کرونا در کشور

    کد خبر :896558

با اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا امروز ۶۳ میلیون و ۷۲۸ هزار و ۱۱۸ نفر دوز اول، ۵۶ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۶۱۲ نفر دوز دوم و ۲۵ میلیون و ۶۱۷ هزار و ۵۹۵ نفر دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کردندتا مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به عدد ۱۴۵ میلیون و ۸۳۲ هزار و ۳۲۵ دوز برسد درشبانه روز گذشته ۱۰۶ هزار و ۱۶۶ دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از روز گذشته تا امروز ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ بامعیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۷۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد تا شمار کل بیماران کرونایی در کشور به ۷ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۸۹۴ نفر برسد.

 ظرف 24 ساعت گذشته ۴۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا بستری شدند و ۹۱ بیمار کرونایی نیز جان خود را از دست دادند تا شمار جان باختگان این بیماری به ۱۳۹ هزار و ۴۷۸ نفر برسد،

تا امروز ۶ میلیون ۸۱۲ هزار و ۵ نفر از  مجموع بیماران مبتلا به کرونا بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شدند،دو هزار و ۱۶۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

گفته می‌شود تا این لحظه ۴۸ میلیون و ۶۰۱ هزار و ۱۱۸ تست تشخیص کووید ۱۹ در کشور صورت گرفته است، در شرایط کنونی ۹۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۸۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید