پرداخت آسان در سایت های خارجی با گیفت کارت مستر کارت موبوگیفت

    کد خبر :883374

حتما تاکنون نام مسترکارت به عنوان روشی برای پرداخت در سایت های خارجی به گوش شما خورده است، اما تا به حال اطلاعاتی راجع به نحوه عملکرد و استفاده از آن نداشته اید. مسترکارت پس از ویزا، دومین شبکه پرداخت بزرگ در صنعت پرداخت های جهانی محسوب می شود. اگر شما نیز به دنبال راهی برای انجام تراکنش ها و پرداخت های بین المللی خود هستید، خرید گیفت کارت مسترکارت می تواند راهی آسان برای شما باشد. در ادامه قصد داریم به معرفی و نحوه استفاده از آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

مسترکارت چیست؟

مسترکارت از بزرگترین پردازشگران تراکنش های پرداخت در جهان است. در واقع این مجموعه کارت های اعتباری صادر می کند و با مراجعی که آنها را برای پرداخت می پذیرند، همکاری می کند. مسترکارت بیش از 28 میلیون مرجع در سراسر جهان دارد و در اغلب مواقع پرداخت از طریق این سیستم تایید می شود.

در واقع مسترکارت به عنوان یک ارائه دهنده خدمات پردازش شبکه، وظیفه انجام تراکنش ها را به عهده دارد و در زمان صدور کارت، و جا به جایی مبلغ ها هزینه ای پیشفرض به عنوان کارمزد دریافت می کند.

مسترکارت ها دارای شماره شناسایی دارنده کارت هستند که با (IIN) شروع می شود و پردازنده شبکه را برای انجام پرداخت های الکترونیکی متمایز می کند.

ویژگی های مسترکارت

در ادامه برای درک بهتر از کارایی و خصوصیات مسترکارت به بیان برخی ویژگی های آن خواهیم پرداخت تا به شما به تصمیم گیری بهتر برای خرید مسترکارت کمک کند:

♦ مسترکارت از بهترین شبکه های پردازش پرداخت در جهان است.

♦ با خرید مسترکارت و استفاده از آن اطمینان دارید که پرداخت ها به درستی و به طور ایمن انجام می شوند.

♦ این مجموعه در واقع برای مصرف کنندگان صادر نمی کند، بلکه تنها با مراجع مشترک همکاری می کند، این بدان معناست که هزینه های اضافی مانند کارمزد سالیانه و… را ندارد.

♦ اطلاعات پرداخت با مسترکارت شما با استفاده از کدهای مجازی رمزگذاری شده اند و این باعث می شود تا از جزئیات مسترکارت شما به طور ویژه محافظت شود و با ذخیره این اطلاعات می توانید با خیال راحت آنلاین خرید کنید.

نحوه خرید مسترکارت

مسترکارت مستقیما کارت صادر نمی کند، بنابراین برای دریافت و اقدام به خرید مسترکارت باید با موسسات مالی در ارتباط باشید. یکی از راه های خرید و استفاده از مسترکارت، که آسان ترین راه در ایران محسوب می شود، خرید گیفت کارت مسترکارت می باشد. بنابراین لازم است که با مراجعه به مراکز فروش گیفت کارت، خرید خود را انجام دهید. گیفت کارت های مسترکارت به دو صورت فیزیکی و الکترونیکی قابل خرید اند. برای خرید فیزیکی می توانید به فروشگاه ها و مراکز خرید لوازم الکترونیکی مراجعه کنید.

اما روش خرید آنلاین گیفت کارت، روشی امن تر و در دسترس تر است که در ادامه به بیان نحوه انجام آن خواهیم پرداخت. برای خرید گیفت کارت مسترکارت لازم است به مراجع فروش گیفت کارت مانند موبوگیفت مراجعه کنید. موبوگیفت از با تجربه ترین فروشگاه های انواع گیفت کارت از جمله گیفت کارت مسترکارت ، انواع گیفت کارت اپل آیتونز و اپل موزیک ، انواع گیفت کارت های کنسول پلی استیشن و ایکس باکس و … می باشد. برای خرید گیفت کارت مسترکارت مراحل زیر را دنبال کنید:

♦ به وب سایت موبوگیفت مراجعه نمایید.

♦ بر روی قسمت خرید گیفت کارت کلیک کنید.

♦ گزینه گیفت کارت مسترکارت را از میان انواع گیفت کارت انتخاب کنید.

♦ مبلغ موردنظر برای خرید گیفت کارت مسترکارت را انتخاب نمایید.

♦ با وارد کردن اطلاعات خود نسبت به پرداخت آنلاین گیفت کارت اقدام نمایید.

♦ کدهای گیفت کارت، بلافاصله از طریق ایمیل یا پیامک برای شما ارسال خواهند شد و می توانید از آنها استفاده نمایید.

در صورت نیاز به پرسش هرگونه سوال در رابطه با خرید گیفت کارت می توانید با پشتیبانان موبوگیفت به صورت 24 ساعته در ارتباط باشید.

نحوه استفاده از  گیفت کارت مسترکارت

برای استفاده از مسترکارت ابتدا لازم است که بررسی کنید، آیا وب سایت یا مرجع موردنظر شما از مسترکارت برای انجام تراکنش ها پشتیبانی می کند؟

پس از خرید گیفت کارت مسترکارت می توانید از آن برای خرید آنلاین و افزودن آن به کیف پول خود در فروشگاه ها و حساب های اجتماعی مختلف استفاده کنید. گیفت کارت مسترکارت می تواند به راحتی استفاده از پول نقد استفاده شود. تنها کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

♦ کد و جزئیات گیفت کارت را که پس از ثبت خرید از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال شده است را پیدا کنید.

♦ اکنون می توانید در تمام مراجع پذیرنده مسترکارت، اطلاعات گیفت کارت را مانند استفاده از کارت های اعتباری وارد نمایید.

♦ در سایت های مختلف مانند آمازون لازم است به حساب کاربری خود وارد شوید، سپس در قسمت پرداخت ها، بر روی قسمت افزودن کارت کلیک کرده و اطلاعات گیفت کارت مسترکارت خود را وارد کنید و به میزان اعتبار از آن استفاده کنید.

گیفت کارت های مسترکارت معمولا دارای هیچ گونه تاریخ انقضا نمی باشند و به میزان اعتباری که برای آنها انتخاب نموده اید، می توانید از آنها استفاده کنید.

مزایای استفاده از گیفت کارت مسترکارت

خرید گیفت کارت مسترکارت و استفاده از آن مزایای زیادی دارد که با دانستن آنها می توانید تصمیم خود برای خرید آنها را نهایی کنید. در ادامه به بیان برخی از مزایای آن خواهیم پرداخت:

♦ با خرید مسترکارت دیگر نیازی به پرداخت کارمزدهای بانکی سالانه نیست.

♦ مسترکارت نوعی کارت الکترونیکی برای انجام تراکنش های آنلاین است و نیازی به صدور فیزیکی کارت ندارد.

♦ مسترکارت می تواند سیستم قوی برای جلوگیری از افشای اطلاعات و محافظت در برابر کلاهبرداری های اینترنتی در هنگام پرداخت ارائه دهد.

♦ با خرید و استفاده از مسترکارت ها دیگر نیازی نیست تا هنگام پرداخت، به دنبال کارت بانکی خود باشید. مسترکارت ها دارای قابلیت ذخیره اند و بدین ترتیب در دفعات بعدی پرداخت، نیاز به وارد کردن مجدد جزئیات کارت برای انجام پرداخت نیست. تنها لازم است روی نماد مسترکارت در پایین صفحه کلیک کنید.

♦ دیگر نگرانی فراموشی رمز وجود ندارد، چرا که تنها یک با ثبت نام می کنید و با کیلیک بر گزینه “مرا به خاطر بسپار”، فرآیند پرداخت ها را سریع تر کنید.

♦ خرید گیفت کارت مسترکارت می توانید یک گزینه عالی برای هدیه باشد. می توانید این گیفت کارت ها را تهیه کرده و برای دوستان و عزیزان خود ارسال کنید تا با استفاده از آن بتوانند پرداخت در مجموعه های مختلف را انجام دهند و از آن لذت ببرند.

♦ استفاده از گیفت کارت ها می تواند بسیار امن تر از پول نقد باشد، و از خریدهای غیرمجاز در صورت دزدیده شدن یا گم شدن کارت، جلوگیری می کند.

جمع بندی

در این مطلب سعی داشتیم اطلاعاتی مفید درباره نحوه خرید گیفت کارت مسترکارت و مزایا و ویژگی های آن بپردازیم. امیدواریم مطالب ذکر شده برای شما مفید بوده باشد. گیفت کارت های مسترکارت می توانند در موقعیت های مختلف، راهی کاربردی برای پرداخت های شما باشد. برای خرید انواع گیفت کارت ها می توانید به فروشگاه موبوگیفت مراجعه نموده و گیفت کارت موردنظر خود را خریداری کنید. همچنین پشتیبانان موبوگیفت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ دهی به سوالات شما در خصوص خرید و استفاده از انواع گیفت کارت ها می باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید