چرا هایک ویژن به انتخاب اول نصاب های دوربین تبدیل شده است

    کد خبر :880976

اگر شما در حال انتخاب دوربین مداربسته مناسب هستید و به انتخاب دوقطبی برند هایک ویژن و برندهای ناشناخته و ارزان موجود در بازار رسیده اید، باید بگوییم که بسیار مراقب باشید و هوشمندانه انتخاب کنید. بررسی برند از تمام جوانب امری بسیار زمان بر و پیچیده است. هایک ویژن از برندهای بزرگ و مطرح در سیستم های مداربسته است و بسیاری از کاربران در انتخاب آن دچار تردید می شوند. همچنین برند هایک ویژن از تنوع محصول بالای برخوردار است. به همین دلیل است که اکثر مردم این نام تجاری را با دیگر نام ها مقایسه می کنند.

برند دوربین مداربسته هایک ویژن  (Hikvision)

دوربین مداربسته هایک ویژن  (Hikvision) از جمله بزرگترین تولید کنندگان سیستم‌های حفاظتی مطرح دنیا است که کشور چین صاحب امتیاز آن است. برند دوربین مداربسته هایک ویژن طی ۱۹ سال گذشته توانسته بخش بسیار بزرگی از بازار دنیا را به دست بگیرد.

برای اینکه درباره شرکت هایک ویژن بیشتر بدانید، ابتدا شما را با بخشی از اطلاعات و  آمار و ارقام این شرکت و جایگاه آن در میان سایر تولید کنندگان دوربین مداربسته در جهان آشنا می کنیم. شرکت هایک ویژن یک شرکت بسیار بزرگ با بیش از 26,330 هزار کارمند است. میزان درآمد این شرکت طبق آمار حدود 1.5 میلیارد دلار (سود سالانه) در سال 2018 تخمین زده شده است که نسبت به سال های قبل 32.95 درصد رشد داشته است. هایک ویژن جزو 100 کشور برتر در زمینه تولید محصولات دیجیتال از طرف مجله فوربس در سال 2018 معرفی شده است.

با در اختیار داشتن بزرگترین تیم تحقیق و توسعه در صنعت و همچنین نوآوری های مداوم، هایک ویژن توانسته تاکنون محصولاتی متنوع و در عین حال مقرون به صرفه شامل  DVRهای ترکیبی، NVRها، DVRهای استندالون، ویدئو سرورهای دیجیتال، کارت های الکترونیکی با انواع کاربردها، دوربین های IP با کیفیت تصویر بالا و دوربین های اسپیددام به بازار عرضه کند. هایک ویژن شرکتی پیشرو در بازار دوربین های مداربسته در جهان است. این شرکت با بکارگیری امکانات پیشرفته خود توان طراحی و تولید محصولات نظارت تصویری و دوربین مداربسته را در سطحی گسترده دارد.

برای مثال دوربین هایک ویژن توربو HD این شرکت با تکنولوژی HDTVI توانسته اند جایگزین مناسبی برای دوربین های آنالوگ قدیمی باشند. از این محصولات می توان در انواع کاربری ها مانند منازل، ادارات، سازمان ها، پارکینگ های بزرگ، پارک ها و سایر مکان های عمومی استفاده کرد.

ارایه دوربین‌های مداربسته با کیفیت و قیمت مناسب از جمله اهداف این شرکت بزرگ بوده که تا به امروز هم خوب از عهده این دو ویژگی برآمده است. علاوه براین نصب و راه اندازی دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار ساده و آسان می‌باشد. ما در این مطلب سعی داریم مقایسه درستی از برند داشته باشیم و برخی از اصلی ترین ویژگی های این کمپانی را بررسی نمائیم.

۱. از نظر میزان فروش جهانی

در ابتدا باید گفت که دوربین مداربسته هایک ویژن، جزو پرفروش ترین برندهای جهان هستند. در مقایسه این مطلب هایک ویژن بهتر است، در حقیقت هایک ویژن رتبه ۱ فروش جهانی در سال ۲۰۱۷ با فروش ۴.۳۷۱ میلیون دلار و داهوا رتبه ۲ فروش با رقم ۲.۶۸۰ میلیون دلار دارد. به طور کلی هایک ویژن در برخی از محصولات و خدمات خود نسبت به داهوا دارای کیفیت بالاتری است. همچنین هایک ویژن در فروش دوربین های IP پیشتاز بوده و ۱۷% از سهم فروش بازار جهانی این محصولات را در سال ۲۰۱۷ از آن خود کرده است. این رقم برای داهوا ۵.۵ درصد تخمین زده شده است.

۲. از نظر کیفیت ساخت

برند هایک ویژن در چند سال گذشته با ارائه کیفیت بالا در ساخت محصولات خود، باعث تغییر نگرش نسبت به برندهای چینی در سطح جهانی شده اند. در بررسی کیفیت برند هایک ویژن متوجه می شویم که کیفیت ساخت و همچنین کیفیت تصویر برند هایک ویژن در محصولات مشابه ۱۵ الی ۲۰ درصد نسبت به بقیه رقبا بالاتر است.

۳. از نظر رزومه کاری

در مقایسه این موضوع که هایک ویژن بهتر است شکی نیست، زمانی که موضوع رزومه کاری مطرح می شود، این بار نیز هایک ویژن با توجه به فروش تقریبا دو برابری نسبت به رقبا خود برخوردار است. هایک ویژن در مناطق بیشتری در جهان نصب شده و همچنین در مراکز مختلف اداری، تجاری از جمله سازمان ها، بانک ها، فرودگاه های بزرگ و… که از درجه امنیت بالاتری برخوردار اند، مورد استفاده قرار گرفته است.

۴. از لحاظ قیمت

با توجه به موارد ذکر شده برند هایک ویژن در اکثر محصولات مشابه به صورت تقریبی معمولا ۱۰ الی ۲۰ درصد گران تر می باشد. برای افرادی که قیمت برای آنها در اولویت است برند های دیگر انتخاب مناسب تری است. ولی در صورتی که در کنار قیمت تمام شده کیفیت محصول نیز برایتان حائز اهمیت است برند هایک ویژن به شما توصیه می شود.

مزایای دوربین های مداربسته هایک ویژن:

هایک ویژن برند شماره یک جهان در زمینه تولید دوربین های مداربسته است و تاکنون طیف وسیعی از محصولات کاربردی را به بازار عرضه نموده است. این محصولات با کیفیت ساخت بالای خود و برخورداری از تکنولوژی های جدید توانسته اند توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کنند. از جمله مزیت های کلیدی برند هایک ویژن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

تنوع بالای محصولات:

هایک ویژن محصولات متنوعی را با ویژگی های متنوع در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این ویژگی ها کیفیت تصاویر، طراحی نوع و بدنه دوربین تا ویژگی های تصویری هوشمند را شامل می شود. این به این معنی است که می توان این محصولات را با هر بودجه ای که در اختیار دارید و متناسب با نوع کاربری و نیاز خود خریداری کنید.

 لنزهای با کیفیت:

لنزهای بکار رفته در محصولات هایک ویژن به ویژه محصولات IP آن دارای پوشش بهتری و زاویه دید گسترده تری هستند. بناربراین، این موضوع باعث می گردد تا به تعداد دوربین کمتری در سیستم مداربسته خود نیاز داشته باشید.

قابلیت های پردازش تصویری:

اکثر سیستم های تحت شبکه هایک ویژن مجهز به نرم افزار های تجزیه و تحلیل تصویر پیشرفته ای هستند. این بدین معنی است که دیگر مجبور به صرف هزینه های اضافی برای خرید این نرم افزارها به صورت جداگانه نخواهید بود.

رزولوشن بالا:

اغلب در محصولات تحت شبکه هایک ویژن به دلیل مگاپیکسل بالا، تصاویر دارای رزولوشن بالاتری خواهند بود. این امر همچنین باعث وضوح بیشتر تصاویر در زوم های بالا خواهد شد.

نصب و راه اندازی ساده:

هدف از نصب دوربین مداربسته در محیط های گوناگون تامین امنیت آن مکان و ایجاد بستری برای کنترل و نظارت از طریق سیستم مداربسته است. دوربین های مدار بسته hikvision نصب و راه اندازی بسیار ساده ای دارند. شما می توانید به راحتی این دوربین های مدار بسته را نصب کنید. همین ویژگی موجب می شود که افراد بسیاری به سراغ خرید این دوربین ها بروند.

قابلیت ارتقا:

سیستم های هایک ویژن قابلیت ارتقا دارند. برای مثال چنانچه در ابتدای راه اندازی سیستم مداربسته خود از لحاظ مالی امکان خرید دوربین در تعداد بالا را ندارید می توانید در آینده دوربین های بیشتری را به سیستم خود اضافه کنید و از این لحاظ دچار مشکل نخواهید شد.

قیمت مناسب:

با توجه به تکنولوژی های پیشرفته ای که برای راحتی کاربران در محصولات هایک ویژن به کار رفته است و همچنین کیفیت و طول عمر آنها می توان گفت که از قیمت مناسبی برخورداراند. برای مثال دوربین های توربو HD هایک ویژن محصولاتی آنالوگ بیس هستند و چنانچه شما قصد تعویض سیستم آنالوگ قدیمی خود را داشته باشید می توانید با صرف هزینه های کمتری سیستم خود را با این محصولات جدید جایگزین کنید.

دسترسی از راه دور دوربین هایک ویژن:

دوربین های امنیتی hikvision دارای دسترسی از راه دور هستند. شما می توانید با استفاده از این دوربین های مدار بسته در هر جای دنیا، تصاویر دوربین را مشاهده کنید. این برند از طریق نرم افزاری که دارد اجازه مشاهده تصاویر را می دهد. این ویژگی یکی از مهم ترین دلایل خرید دوربین مدار بسته hikvision است.

سخن آخر

سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته نقش بسیار مهم در تامین امنیت ایفا می کنند. وجود دوربین های مدار بسته از وقوع بسیاری از حوادث جلوگیری می کند. برند های متفاوتی در تولید دوربین مدار بسته فعالیت می کنند. این برندها، سالانه دوربین های زیادی با امکانات و ویژگی های متفاوتی تولید می کنند.

پیشنهاد ایمن شبکه هوشمند استفاده از برندهای معتبر به جای تجهیزات متفرقه است. همچنین به مصرف کنندگانی که به دنبال تجهیزات مداربسته با کیفیت بالا هستند که در عین حال مقرون به صرفه نیز باشد، برند هایک ویژن (Hikvision) را توصیه می کنیم. گرچه نمی توان ادعا کرد که برند هایک ویژن بهترین و با کیفیت ترین برند دوربین مداربسته موجود در بازار است اما با در نظر گرفتن نسبت کیفیت به قیمت در این محصولات می توان گفت که بی رقیب هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید