دوربین مداربسته خیانت زن ورزشکار را لو داد

    کد خبر :1020561
دوربین مداربسته خیانت زن ورزشکار

چندی قبل مرد جوانی با مراجعه به پلیس از همسرش شکایت کرد.

او گفت: چند سالی است ازدواج کرده‌ام و همسرم در یکی از رشته‌های ورزشی مقام قهرمانی دارد و مدتی است به‌عنوان مربی نیز فعالیت می‌کند، اما از مدتی قبل متوجه تغییر رفتارهای او شده‌ام و یک روز به طور اتفاقی یک دسته کلید در کیفش پیدا کردم. از روی کنجکاوی کلید را برداشتم و برای خودم یک نمونه ساختم. بعد هم مدام فکرم درگیر بود که این کلید مال کجاست تا اینکه بعد از چند روز با تعقیب همسرم متوجه شدم او یک خانه مجردی دارد.

مرد جوان ادامه داد: پس از ورود به خانه یک دوربین در آنجا نصب کردم تا متوجه شوم همسرم در این خانه چکار می‌کند. بعد از چند روز وقتی فیلم دوربین‌ها را دیدم شوکه شدم چون همسرم در آن خانه با مردان غریبه ملاقات داشت که یکی از آنها، یک مربی دوچرخه‌سواری بود و او را می‌شناختم.

با این شکایت، زن ورزشکار به دستور قاضی بازداشت اما در بازجویی‌ها منکر رابطه پنهانی شد.

بدین ترتیب پرونده برای تحقیق و رسیدگی به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در نخستین جلسه رسیدگی زن ورزشکار در حالی که ادعای شوهرش را مبنی بر روابط پنهانی رد می‌کرد، گفت: شوهرم مرد شکاکی است و همیشه سر این موضوع با هم مشکل داشتیم. او همیشه به من بدبین بود و مدام مرا تعقیب می‌کرد. ماجرای خانه مجردی هم ساخته ذهن خودش است. من به خاطر کارم یک دفتر اجاره کرده‌ام و از آنجا که رشته ورزشی که در آن فعالیت می‌کنم یک رشته غیررسمی است برای ملاقات‌ با شاگردانم و دیگر مربیان نیاز به یک دفتر کار داشتم تا با هم جلساتی برگزار کنیم. همه کسانی که به آن محل مراجعه کرده‌اند مربی، ورزشکار و شاگردانم هستند و من با هیچ‌یک از آنها رابطه پنهانی نداشته‌ام. رابطه ما در حد مربی و شاگردی بوده و هیچ‌کدام از ادعاهای همسرم را قبول ندارم. او می‌خواهد با دروغگویی مرا بی‌آبرو کند چون به موفقیت‌های من حسودی می‌کند، اما در ادامه جلسه، همسر این زن فیلم‌های دوربین مدار بسته را به قضات ارائه کرد و از آنها خواست پس از بازبینی فیلم‌ها خودشان قضاوت کنند.

به این ترتیب قضات نیز پس از بررسی فیلم‌ها دستور تحقیقات بیشتر را صادر کردند و قرار شد افرادی که در فیلم حضور داشته‌اند برای تحقیق و بازجویی به دادگاه احضار شوند.

روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید