‌پیکر دومین مفقود حادثه شناور خوارزم پیدا شد

    کد خبر :773028

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از یافتن پیکر دومین خدمه شناور خوارزم توسط تیم‌های جستجو و نجات دریایی حاضر در منطقه خبر داد.

اسماعیل مکی‌زاده معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: پیکر یکی دیگر از سرنشینان شناور خوارزم صبح امروز ۹ دی توسط تیم‌های جستجو و نجات دریایی حاضر در منطقه (ناجی ۱۵) پیدا شد.

وی افزود: روز گذشته نیز پیکر یک خدمه دیگر از آب گرفته شده بود که پس از انجام مراحل قانونی احراز هویت مشخص گردید پیکر یافت شده متعلق به “یاسر مانع بو حمیدی “بوده است.

معاون دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی ضمن قدردانی از مشارکت و اهتمام کلیه ارگان‌های دریایی همکار (ندسا، نداجا، دریابانی) جامعه محلی، همیاران ناجی و شناورهای جستجو و نجات اداره کل حاضر در عملیات‌های جستجو و نجات مفقودین شناور خوارزم گفت: همکاری دیپلماتیک کشورهای منطقه به‌ویژه کشور عمان و مشارکت گارد ساحلی این کشور چه از حیث ارتباطات مخابراتی و چه حضور در عملیات‌های مشترک شایسته تقدیر است.

به گزارش تسنیم، شناور خوارزم پنج شنبه ۴ دی ماه در حالی که حامل ۱۵ عدد بیل مکانیکی بود حوالی ساعت ۱۹ بندر شناص عمان را به مقصد بندرعباس ترک کرده که در موقعیت احتمالی ۱۵ مایلی جنوب شرق جزیره لارک واژگون و ۷ خدمه این شناور مفقود می‌شوند، با تلاش تیم‌های جستجو و نجات دریایی تاکنون جسد دو تن از خدمه این شناور پیدا و تلاش برای یافتن دیگر سرنشینان همچنان ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید