۹ شاکی جدید در پرونده تجاوزهای خواننده مجالس عروسی

  • حوادث
  • پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ ۱۳:۵۵
    کد خبر :845668
۹ شاکی جدید در پرونده تجاوزهای خواننده مجالس عروسی

پرونده خواننده مجالس عروسی که با همدستی دوستش دختران جوان را بیهوش می‌کرد و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد با شکایت ۹شاکی دیگر وارد مرحله‌ای تازه شد.

این پرونده جنجالی از اول مردادماه امسال و با شکایت دختری جوان به جریان افتاد. شاکی مدعی بود که از طریق اینستاگرام با پسری جوان آشنا شده و با او قرار ملاقات گذاشته بود، اما پسر جوان به او آبمیوه مسموم داده و وی چند ساعتی بیهوش بوده است. دختر جوان گفت: در زمانی که داخل ماشین بودم، هرازگاهی به هوش می‌آمدم و متوجه شدم به‌جز راننده، فرد دیگری هم سوار ماشین بود. آنها به من تجاوز کرده و تمام طلاهایم را سرقت کردند.

حتی در حالت نیمه‌بیهوشی رمز کارت‌های عابربانکم را گرفته و موجودی همه را خالی کرده بودند. پسر جوان حتی قفل گوشی‌ام را با اثر انگشتم باز کرده و همه چت‌ها و پیام‌هایش را پاک کرده بود.

به گزارش همشهری، مدت کوتاهی پس از این شکایت، ۲دختر دیگر هم شکایت‌های مشابهی را در اداره پلیس مطرح کردند و طولی نکشید که هر دو متهم دستگیر شدند. آنها در مواجهه حضوری با ۳شاکی به جرم خود اقرار کردند و در حالی که تحقیقات از متهمان در اداره آگاهی تهران ادامه دارد، ۹شاکی دیگر به پرونده دو جوان آزارگر اضافه شده و تعداد شاکیان به ۱۲نفر رسیده است. برخی از شاکیان جدید مدعی شده‌اند که متهمان آنها را هم مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند و برخی دیگر می‌گویند که فقط اموالشان را سرقت کرده‌اند. با شکایت‌های تازه، تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. پارسا گفت:

    چقدر راحت و ساده لوحانه
    «دراینستا باهاش آشنا شدم و قرار ملاقات گذاشتم»
    خودکرده را تدبیر نیست
    بااینکه درروابط خارج ازچهارچوب وغیرضابطه مند همواره این خانمها هستند که متضررمیشن ولی نمیدونم چرا خانمهای دیگه عبرت نمیگیرن

دیدگاهتان را بنویسید