۶ مدل خودروی وارداتی ویژه جانبازان

    کد خبر :1049908
۶ مدل خودروی وارداتی ویژه جانبازان

سامانه تخصیص خودروهای وارداتی به جانبازان برای انتخاب ۶ مدل خودروی وارداتی تا ۱۰ اسفندماه باز است.

بر اساس اطلاعیه سامانه تخصیص خودروهای وارداتی، به اطلاع همه جانبازان می‌رساند این مرحله فقط برای پایش میزان درخواست جانبازان برای برنامه ریزی واردات و زمان بندی تحویل خودرو است، لذا بر اساس ماده ۱۷ آیین نامه اجرایی بند (و) تبصره (۷) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲کل کشور و به منظور اجرایی شدن تکالیف قانونی آیین نامه مذکور طی سه مرحله از روز چهارشنبه (چهارم بهمن) تا روز پنجشنبه (پنجم بهمن) به مدت ۲ روز فقط جانبازان معزز ۷۰ درصد( دو پا یا دو دست قطع از مچ یا قطع نخاع) تا سقف ۳۵ هزار یورو (سیف) می‌توانند از خودروهای اعلامی، خودرو انتخاب کنند.

بر اساس این گزارش، از روز شنبه (هفتم بهمن) تا روز یکشنبه (هشتم بهمن) به مدت ۲روز، فقط سایر جانبازان معزز ۷۰ درصد تا سقف ۳۰ هزار یورو (سیف) می‌توانند از خودروهای اعلامی خودرو انتخاب کنند.

از روز دوشنبه (نهم بهمن) تا روز سه شنبه (دهم بهمن) به مدت ۲ روز فقط جانبازان معزز ۵۰ درصد تا ۶۹ درصد تا سقف 25 هزار یورو (سیف) می توانند از خودروهای اعلامی، خودرو انتخاب کنند.

خودروی وارداتی جانبازان

لازم به ذکر است تعیین سقف انتخاب جانبازان بر اساس فهرست ارائه شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و وزارت صنعت معدن و تجارت هیچ دخل و تصرفی در آن صورت نداده است.

همچنین فرایند ثبت درخواست خودرو وارداتی جانبازان به شرح ذیل است:

۱- ثبت اطلاعات فردی در سامانه یکپارچه عرضه خودرو ۲ -ایجاد دسترسی به متقاضی جهت انتخاب یک خودرو از خودروهای قابل عرضه و ارسال درخواست به شرکت های وارد کننده خودرو ، بدیهی است تمام خودروهای انتخابی دارای کف درخواست بوده وچنانچه حد نصاب خودرو تکمیل نشود به جانباز معزز اطلاع رسانی می گردد تا خودرو دیگری را انتخاب نماید.
۲- انتخاب خودرو هیچگونه حقی را برای متقاضی برای دریافت خودرو ایجاد نمی نماید و تعهد شرکت های وارد کننده صرفاً براساس فراخوان و عقد قرارداد نهایی با شرکتهای واردکننده خودرو است.

ایرنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید