۳ سال سلطه‌گری جنـسی بر یک زن متاهل

  • حوادث
  • سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ ۱۰:۲۸
    کد خبر :1004502
سلطه‌گری جنـسی زن متاهل

زن جوان متاهلی با مراجعه به پلیس از سلطه‌گری جنسی رئیسش طی ۳ سال پرده برداشت و از او شکایت کرد.

رسیدگی به این پرونده از فروردین ماه امسال آغاز شد. زن جوانی به نام شبنم همراه همسرش به پلیس آگاهی رفت و از یک مرد شیطان‌صفت شکایت کرد.

شبنم ۲۷ ساله در تشریح ماجرا گفت: ۳ سال قبل در حالی که من و شوهرم وضع مالی خوبی نداشتیم در فضای مجازی به دنبال پیدا کردن شغلی مناسب بودم که در سایت دیوار با آگهی استخدام در یک شرکت خصوصی در غرب تهران روبه‌رو شدم. با مدیر آنجا که مرد میانسالی به نام رامین بود قرار ملاقات گذاشتم.

وی ادامه داد: در اولین ملاقات، او حرف‌های نامربوط زد، به همین خاطر می‌خواستم شرکت را ترک کنم، اما یکباره او در اتاقش را قفل کرد و بدون توجه به التماس‌هایم مرا آزار داد. او از صحنه‌های سیاه فیلم گرفت و تهدیدم کرد اگر در این خصوص به کسی حرفی بزنم فیلم را پخش می‌کند و آبرویم را می‌برد. با سر و وضعی آشفته به خانه برگشتم و از ترسم جرأت نکردم به شوهرم هم حرفی بزنم.

زن جوان گفت: بعد از چند روز رامین با من تماس گرفت و گفت اگر به خواسته‌هایش تن ندهم فیلم را برای شوهرم ارسال می‌کند. او به مدت ۳ سال با همین روش تهدیدم ‌کرد تسلیم خواسته‌های شومش باشم. در این مدت به افسردگی مبتلا شده و با همسرم اختلاف شدید پیدا کرده بودم تا اینکه همسرم به ماجرا پی برد و من حقیقت را به او گفتم. حالا آمده‌ام تا از رامین شکایت کنم.

با این شکایت، مأموران به ردیابی مدیر شرکت پرداختند و وی را بازداشت کردند، اما وی مدعی شد زن جوان را آزار نداده است در حالی که مأموران در بررسی گوشی موبایل او تعداد زیادی فیلم سیاه کشف کردند. بدین ترتیب برای رامین ۴۷ ساله به اتهام آزار و اذیت و نشر فیلم سیاه کیفرخواست صادر شد و وی در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

در ابتدای جلسه شبنم در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: این مرد ۳ سال از زندگی‌ام را تباه کرد. هر بار گوشی موبایلم زنگ می‌خورد لرزه بر تنم می‌افتاد. او با تهدید مرا به شرکتش می‌کشاند و از من فیلم سیاه تهیه می‌کرد و من از ترس آبرویم جرأت نمی‌کردم به کسی حرفی بزنم. من برای او حکم اعدام می‌خواهم.

وقتی رامین روبه‌روی قضات ایستاد اتهامش را منکر شد و ادعای عجیبی را مطرح کرد. وی گفت: ۳ سال پیش این زن به دفتر کارم آمد و مدعی شد مطلقه است. او می‌گفت نیاز مالی دارد و با اصرار از من خواست او را در شرکتم استخدام کنم. او در این مدت برای اینکه بتواند از من پول بگیرد به من نزدیک شد و از من خواست با هم رابطه برقرار کنیم، حتی ما با هم به سفر هم رفتیم. هیچ آزار و اذیتی در کار نبوده و این زن به دروغ این ادعا را علیه من مطرح کرده است.

با این ادعا و دیگر مستندات پرونده، قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.

 همشهری آنلاین

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید