۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۳۸
    کد خبر :1065403
۱۰ گلزن تاریخ لیگ قهرمانان

رونالدو و مسی در آمار گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا پیشتازند. رونالدو برای منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس و لیونل مسی هم برای بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن گلزنی کرده است.

لیگ قهرمانان اروپا اولین بار در فصل ۹۳-۱۹۹۲ برگزار شد و بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال جهان توانستند گل‌های درخشانی را در این رقابت‌ها به ثبت برسانند. در واقع رونالدو و مسی تنها بازیکنانی‌اند که تا به امروز بیش از ۱۰۰ گل در این رقابت‌ها به ثمر رسانده‌اند.

کریستیانو رونالدو بهترین گلزن تمام دوران در لیگ قهرمانان اروپا و رقابت‌های باشگاهی یوفاست. او تا بیست‌وهفتمین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا در منچستریونایتد گلزنی نکرد. با این حال پس از جابجایی پست توانست راه دروازه حریفان را در لیگ قهرمانان به‌خوبی پیدا کند. او ۱۸ آوریل ۲۰۱۷ اولین بازیکنی شد که به رکورد ۱۰۰ گل زده در لیگ قهرمانان اروپا رسید.

رونالدو یک بار با یونایتد و چهار بار با رئال مادرید قهرمان این رقابت‌ها شده و تا به امروز تنها بازیکنی است که در سه فینال لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است. او نیز مانند مسی هشت هت‌تریک در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است.

به گزارش ایسنا، در اینجا قصد داریم نگاهی به مهاجمانی بیندازیم که همچنان در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنند و در اندیشه رسیدن به رکورد رونالدو و مسی‌اند.

بهترین گلزنان فعال لیگ قهرمانان اروپا:

روبرت لواندوفسکی – ۹۴ گل

 

روبرت لواندوفسکی

توماس مولر – ۵۴ گل

 

توماس مولر

کیلیان ام‌باپه – ۴۸ گل

کیلیان ام‌باپه

محمد صلاح – ۴۴ گل

محمد صلاح

ارلینگ هالند – ۴۱ گل

ارلینگ هالند

آنتوان گریزمان – ۳۶ گل

آنتوان گریزمان

هری کین – ۲۹ گل

هری کین

آلوارو موراتا – ۲۸ گل

آلوارو موراتا

گابریل ژسوس – ۲۴ گل

گابریل ژسوس

اولیویه ژیرو – ۲۴ گل

اولیویه ژیرو

مارکو رویس – ۲۴ گل

مارکو رویس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید