یک کارشناس مسائل منطقه: طبق وصایای امام(ره) همه ملت‌ها می‌توانند خودشان سرنوشت‌شان را رقم بزنند

  • سیاسی
  • شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ۹:۳۵
    کد خبر :28848

یک کارشناس مسائل منطقه گفت: طبق وصیت امام راحل و آیات قران کریم همه ملتها می توانند سرنوشت شان را خودشان رقم بزنند و قطعا ایران هم از این امر مستثنی نخواهد بود.

صادق کوشکی با اشاره به نزدیکی ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و توصیه هایی که ایشان به ملت‌ها برای حفظ استقلال خود داشته‌اند در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: امام راحل در وصیت نامه خود به ملت‌ها توصیه کرده‌اند که به شرق یا غرب گرایش نداشته و اتکا به خودشان داشته باشند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در طول هشت سال دفاع مقدس به همه نشان داد که چطور در شرایطی که اغلب کشورها علیه ایران بودند با اتکا به نیروی داخلی توانست هشت سال روی پای خود بایستد.

این کارشناس مسائل منطقه با تاکید بر اینکه در قرآن کریم هم بر این تاکید شده است که سرنوشت ملتها به دست خودشان است گفت: اینها آیات الهی بوده و مربوط به دوران مشخصی نمی شوند، بلکه در تمام دورانها ملتها باید خودشان سرنوشت ساز بوده و آینده‌شان را با دستان خود رقم بزنند.

کوشکی در پایان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در بخشهایی این استقلال و خودکفایی را از خود نشان داده است و همین امر می رساند که در سایر امور هم می‌توان به این درجه از استقلال و خودکفایی رسیده و آینده را بادستان خود رقم زد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید