یخچال هوشمند جدید سامسونگ با نمایشگر 32 اینچی معرفی شد

    کد خبر :963592
سامسونگ

نمایشگاه CES 2023 در نزدیکی برگزاری بوده و شرکت‌ها هم به دنبال معرفی جدیدترین محصولات خود. به تازگی سامسونگ تصمیم گرفت از یخچال هوشمند فمیلی هاب پلاس خود با ویژگی‌های منحصربفرد رونمایی کند.

بازتاب-  به این معنی که ما یک بار دیگر در مورد یخچال‌های هوشمند سامسونگ اطلاعاتی داریم. با Family Hub Plus، سامسونگ نمایشگر لمسی را از 21 اینچ در مدل‌های قبلی به 32 اینچ افزایش داده و به شما یک بوم بزرگ‌تر برای نمایش عکس‌ها، فهرست‌های خرید و ویدیوها یا کنترل دستگاه‌های SmartThings ارائه می‌دهد.

در بالای صفحه نمایش بزرگ‌تر، سامسونگ پشتیبانی از Google Photos را به همراه ادغام OneDrive که در مدل‌های گذشته دیده می‌شد، اضافه کرده است. این به شما امکان می‌دهد عکس‌های خانوادگی یا سایر عکس‌ها را در یخچال نمایش دهید یا عکس‌ها را از Family Hub Plus در دستگاه تلفن همراه آپلود کنید. مانند قبل، می‌توانید آثار هنری را از اپلیکیشن سفارشی آتلیه سامسونگ نیز نمایش دهید.

یخچال هوشمند جدید سامسونگ با نمایشگر 32 اینچی معرفی شد

هاب داخلی می‌تواند چندین دستگاه SmartThings را کنترل کند و یک مرکز کنترل خانه هوشمند را روی یک صفحه لمسی بسیار بزرگ به شما ارائه دهد. همچنین از شش سرویس SmartThings Home Life پشتیبانی می‌کند: مراقبت از هوا، مراقبت در منزل، مراقبت از حیوانات خانگی، مراقبت از لباس، انرژی و پخت و پز. سامسونگ همچنین سامسونگ  TV Plus را در نظر گرفته است و به کاربران آمریکایی 190 کانال تلویزیونی رایگان می‌دهد. می‌توانید از آن در جهت عمودی برای TikTok، فیس‌بوک شورت‌ها و سایر محتوای رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید یا از حالت تصویر در تصویر برای مشاهده ویدیوها و انجام کارهای دیگر به طور همزمان استفاده کنید.

در نهایت، از سرویس Your Essentials آمازون پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد خواربار و سایر محصولات را مستقیماً از صفحه لمسی سفارش دهید. سامسونگ مشخصات یا قیمت را اعلام نکرد، اما در اوایل ماه آینده طی نمایشگاه CES 2023 خواهیم دید و پس باید منتظر بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید