گوگل مپس به لطف هوش مصنوعی با دقت‌تر می شود

    کد خبر :900745

گوگل اعلام کرده به‌منظور حل مشکل عدم به‌روزرسانی به‌موقع برخی اطلاعات گوگل مپس، از فناوری هوش مصنوعی برای آپدیت کردن مستمر آن استفاده خواهد کرد. به این ترتیب، کاربران خواهند توانست جدیدترین تصاویر و آخرین اطلاعات نقشه‌ها را روی این برنامه مشاهده کنند.

«بازتاب»گوگل با اعلام این خبر گفته است که فناوری جدید هوش مصنوعی، امکانات دیگری نیز در اختیار کاربران گوگل مپس قرار خواهد داد که از آن جمله می‌توان به ارائه ساعت دقیق فعالیت کسب‌وکارها اشاره کرد.

در حال حاضر، ساعت‌هایی که در زیر هر کسب‌و‌کار در گوگل مپس نشان داده می‌شود اغلب نادرست هستند که دلیل آن عدم به‌روزرسانی به‌موقع توسط صاحبان آن‌ها است. حالا گوگل به‌لطف فناوری هوش مصنوعی ابتدا غلط بودن ساعت کار کسب‌کارها را چک خواهد کرد و در صورت غلط بودن آن‌ها نسبت به آپدیت آن‌ها اقدام خواهد کرد.

گوگل گفته است که با استفاده از این فناوری خواهد توانست در عرض شش ماه آینده ساعات کار بیش از ۲۰ میلیون کسب‌وکار را به‌روزرسانی کند. گوگل همچنین قصد دارد به کمک فناوری یادگیری ماشین، قابلیت‌های دیگری نیز به گوگل مپس اضافه کند. یکی از این قابلیت‌ها به‌روزرسانی اطلاعات مربوط به محدودیت سرعت در جاده‌هاست که برای کسانی که زیاد سفر می‌کنند بسیار مفید خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید