گوشی وان پلاس 11 با هدفون بادز پرو 2 معرفی شد

    کد خبر :964784

شرکت وان پلاس از برندهای خوش نام صنعت تلفن هوشمند بوده که البته باید آن را جوان هم دانست که چند سالی از فعالیت آن می‌گذرد و اکنون محصولات جدید خود را در قالب گوشی وان پلاس 11 و هدفون بادز پرو 2 رونمایی کرد.

بازتاب-هر دو محصول جدید از 9 ژانویه راهی بازار چین شده و سپس از 7 فوریه به بازار جهانی راه پیدا خواهند کرد. یکی از ویژگی اصلی گوشی جدید کلید هشدار است که در وان پلاس 10تی وجود نداشت و باتوجه به درخواست طرفداران در مدل جدید بازگشت.

وان پلاس 11 با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 از شبکه 5جی پشتیبانی می‌کند. همچنین هوش مصنوعی ارتقایافته داشته که عملکرد دوربین آن را بهبود بخشید. همچنین در بحث گرافیکی از قابلیت رهیابی پرتو پشتیبانی دارد. وان پلاس در این مدل از باتری 5000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع SuperVOOC بهره گرفته و دارای 16 گیگابایت رم و نمایشگر 6.7 اینچی امولد 2کی با نرخ نوسازی 120 هرتزی است.

وان پلاس 11

در سایر مشخصات باید به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی پرداخت و سیستم دوربین نیز توسط شرکت Hasselblad توسعه یافته تا کاربران تجربه کاربری حرفه‌ای داشته باشند. در سوی دیگر باید به هدفون بی سیم ایرپادز پرو 2 اشاره کرد که دارای درایور MelodyBoost Dual است و فناوری برگرفته از اسپیکرهای پریمیومی هم دارد. به نوعی وان پلاس در توسعه این هدفون با شرکت مطرح Dynaudio دانمارکی همکاری داشت. از دیگر ویژگی‌های هدفون وان پلاس باید به اکولایزر پیش فرض (EQ) و سه EQ سفارشی پرداخت. OnePlus می‌گوید که اطلاعات بیشتری درباره هدفون‌ها در رویداد هفتم فوریه خود در دهلی نو هند منتشر خواهد کرد.

وان پلاس درصدد بوده با معرفی محصولاتی باکیفیت نظر علاقمندان را جلب کرده و نسبت به رقبایی چون شیائومی، هوآوی و برخی دیگر فروش بیشتری در منطقه خود چین کسب کند. برای کسب جزئیات بیشتر درباره وان پلاس 11 با پشتیبانی شبکه 5جی به وب سایت این شرکت مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید