گوشی هوشمند کوکاکولا بزودی از راه می‌رسد!

    کد خبر :969710

شاید در رو به رو شدن با عنوان خبر تعجب کرده باشید، شرکتی که در زمینه محصولات نوشیدنی گاز دار بسیار مطرح است، تصمیم گرفته به تولید گوشی هوشمند بپردازد، صنعتی که این سال‌ها برندهای مختلفی به آن ورود کردند.

بازتاب-براساس گزارش تازه انتشاریافته، کوکاکولا درصدد بوده بزودی یک گوشی هوشمند راهی بازار هندوستان کند. به تازگی تصویر رندر و اطلاعاتی درباره آن فاش شد. Mukul Sharma یکی از افشاگران صنعت تلفن همراه فاش کرد که کوکاکولا و یک برند گوشی تصمیم گرفتند تلفن هوشمندی وارد بازار کنند.

در حالی که دقیقا نام برند موردنظر تولیدکننده گوشی مشخص نشده، اما به نظر می‌رسد شرکت چینی ریلمی باشد. همانطور که در تصویر پیدا است، گوشی دو حسگر دوربین بزرگ در عقب داشته و لوگو کوکاکولا هم در عقب پیدا است. همچنین رنگ گوشی هم قرمز بوده تا طراحی جذاب‌تری پیدا کند.

گوشی هوشمند کوکاکولا

در قسمت کناری دستگاه کلید تنظیم صدا و پاور قرار گرفته و اطلاعات بیشتری در دست نیست. در ظاهر شباهت فاحشی به گوشی Realme 10 4G دارد و احتمال دارد مشخصات کلیدی همین گوشی را هم برای آن در نظر بگیرند. احتمالا تم گوشی نیز کوکاکولایی خواهد بود و به عنوان یک نسخه محدود عرضه شود.

جزئیات درباره این همکاری جالب هنوز بسیار محدود است. با این حال، Sharma می‌گوید تا این سه ماهه در بازار هند عرضه خواهد شد. این بدان معناست که ممکن است به زودی تاییدیه رسمی دریافت کرده و اطلاعات بیشتری منتشر شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید