گوشی سولانا ساگا برای فعالان بازار کریپتو معرفی شد/ یک تلفن 1000 دلاری

    کد خبر :920192
گوشی سولانا ساگا برای فعالان بازار کریپتو معرفی شد

سولانا یکی از شرکت های فعال حوزه بلاکچین بوده که به تازگی از گوشی خود با نام سولانا ساگا رونمایی کرد. این تلفن هوشمند همانطور که انتظار می رفت برای فعالان بازار کریپتو با قیمت 1000 دلار طراحی شد.

بازتاب- این تلفن هوشمند خاص در نیمه نخست سال 2023 با قیمت مورد اشاره عرضه می‌شود. آناتولی یاکوونکو مدیرعامل سولانا بیان داشت که این گوشی بهترین سخت افزار را برای کاربری دارد اما هدف اصلی توسعه آن ارائه چنین گجتی برای فعالان بازار کریپتو بود.

باید اظهار داشت که گوشی سولانا مناسب افرادی بوده که از کیف‌پول‌های کریپتویی، امکانات Web3 و NFT بهره می‌گیرند و از ویژگی خاصی که پشتیبانی از برنامه‌های غیرمتمرکز متکی به شبکه بلاکچین سولانا بوده، بهره می‌برد. در حقیقت یاکوونکو علاوه بر معرفی گوشی ساگا، از Solana Mobile Stack یا SMS به عنوان یک لایه وب 3 برای گوشی سولانا رونمایی به عمل آورده و برخی سرویس‌ها و محصولات از جمله Solana Pay روی این لایه قابلیت اجرایی دارند.

گوشی سولانا ساگا برای فعالان بازار کریپتو معرفی شد

گفته شده NFT و صرافی Orca قصد دارند سرویس‌های خود را به این گوشی بیاورند. از مشخصات گوشی باید به صفحه نمایش 6.67 اینچی اولد با نرخ نوسازی 120 هرتز، حافظه داخلی 512 گیگابایتی و حافظه رم 12 گیگابایتی اشاره کرد.

این اسمارتفون پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به همراه دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی دارد. ناگفته نماند گوشی تحت عنوان Osom OV1 معرفی شد و حال عنوان دیگری پیدا کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید