گوشی تاشو گوگل تا پایان 2022 از راه می رسد

    کد خبر :888372

بر اساس اطلاعات منتشر شده به نظر می‌آید گوشی تاشوی جدید گوگل با نام پیکسل نوت پد در سه‌ماهه چهارم سال جاری میلادی و با نمایشگر 120 هرتزی نوع LTPO روانه بازار شود.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_پیش از این شایعه شده بود که گوگل پروژه گوشی تاشوی خود را کنار گذاشته است اما با انتشار گزارشی جدید تصور می‌شود که این گوشی مطابق زمان‌بندی جدید در سه ماهه چهارم سال 2022 میلادی به دست کاربران برسد.

طراحی گوشی پیکسل نوت‌پد مشابه اولین گوشی تاشوی اوپو بوده و نسبت به گلکسی زد فولد ۳ ارتفاع کمتری دارد. البته نسبت ابعاد نمایشگر این گوشی در حالت باز شده برابر ۷:۸ بوده و حتی برخی از منابع خبری، اندازه محصول جدید گوگل را کوچک‌تر از گلکسی زد فولد 4 می‌دانند.

علاوه بر این ظاهراً گوگل در نظر دارد گوشی تاشوی خود را با قیمتی در حدود 1400 دلار روانه بازار کند. در صورت صحت خبر پیکسل نوت‌پد حدود 400 دلار ارزان‌تر از گلکسی زد فولد 3 سامسونگ است که با قیمتی حدود 1800 دلار به فروش می‌رسد.

به نظر می‌آید گوگل از کیفیت پنل نمایشگر راضی نبوده و خواهان یک محصول بادوام‌تر است. پنل‌هایی که انتظار می‌رود تولید آن در سه ماهه سوم سال 2022 آغاز شود تا در سه ماهه چهارم همان سال شاهد عرضه گوشی تاشوی گوگل باشیم. با این اوصاف احتمال دارد که گوگل گوشی تاشوی Pixel Notepad را در کنار دو گوشی Pixel 7 و Pixel 7 Pro معرفی و به بازار عرضه کند.

علاوه بر این ادعا شده که گوگل در حال کار بر روی نسل دوم تراشه Tensor است. تراشه‌ای که انتظار می‌رود علاوه بر گوشی‌های Pixel 7 و Pixel 7 Pro در Pixel تاشوی این شرکت استفاده شود.

همچنین پیکسل نوت پد گوگل به نمایشگر اولد نوع LTPO با نرخ نوسازی 120 هرتزی مجهز خواهد شد که هنوز معلوم نیست که این فناوری در هر دو پنل داخلی یا خارجی این گوشی به کار می‌رود یا اینکه گوگل از دو نوع پنل متفاوت در گوشی‌های پیکسل خود بهره خواهد برد.

بعید است که این گوشی به دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز شود و در عوض احتمال دارد گوگل از سنسور 12.2 مگاپیکسلی IMX363 به عنوان دوربین اصلی این گوشی در کنار یک سنسور 12 مگاپیکسلی اولتراواید استفاده کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید