گوشی اکسپریا 5 مارک 4 سونی با طراحی جمع و جور معرفی شد

    کد خبر :936980

شرکت سونی در جریان نمایشگاه IFA 2022 از پرچمدار کامپکت اکسپریا 5 مارک 4 رونمایی کرد. گوشی که در مقایسه با نسل پیشین باتری پرظرفیت و دوربین بهتری بدست آورده است و طراحی تغییر خاصی نداشت.

بازتاب-‌در حال حاضر برخی جزئیات فنی در مورد محصول جدید وجود دارد و اکنون رندرهایی در وب منتشر شده است که دستگاه را از هر طرف نشان می دهد. همانطور که قابل مشاهده است، اکسپریا 5 مارک 4 به سبک شرکتی سونی طراحی شده و تقریباً از همان سبک طراحی مدل فعلی بهره می برد. مدل فعلی دارای استاندارد ضدآب IP68 است، که مدل جدید هم چنین استانداردی دارد. حسگر اثرانگشت جانبی بوده و تغییری نکرده است.

گوشی اکسپریا 5 مارک 4 سونی با طراحی جمع و جور معرفی شد

این گوشی به سه حسگر دوربین عقب 12 مگاپیکسلی و حسگر دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی مجهز شد. دستگاه باتری 5000 میلی آمپرساعتی دارد که با فناوری شارژ سریع 30 واتی قابل شارژ است. همچنین باید به سیستم عامل اندروید 12 هم اشاره داشته باشیم. این اسمارتفون از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرت گرفته و 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد.

در سوی دیگر صفحه نمایش 6.1 اینچی FHD+ اولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی شامل آن شد. محصول جدید سونی با قیمت 1049 یورو اواسط ماه سپتامبر در رنگ سبز، سفید و مشکی راهی بازارهای مختلفی خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید