گوشی اقتصادی محبوب سامسونگ در راه است

    کد خبر :1050492

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه مدل‌های جدید گوشی‌های هوشمند گلکسی M و F در آینده نزدیک است.

بازتاب-صفحه پشتیبانی گلکسی M14 4G در هند فعال شده، در حالی که یک راهنمای کاربر طراحی گلکسی M14 و همچنین مدل Galaxy F14 4G را فاش کرده است. گلکسی M14 آینده غول فناوری کره جنوبی اساساً نسخه 4G گلکسی M14 5G است که پیشتر منتشر شده بود. اوایل امروز، MySmartPrice صفحه پشتیبانی دستگاه را در وب سایت رسمی برند در هند مشاهده کرد.

شایان ذکر است که هر دو M14 و F14 از نظر مشخصات عملا یکسان هستند. تنها تفاوت بین این دو در دسترس بودن در بازارهای مختلف است. Galaxy M14 4G آینده دارای شماره مدل SM-M145F بوده، در حالی که Galaxy F14 4G دارای شماره مدل SM-E145F است. با نگاهی به دفترچه راهنمای کاربر، طراحی هر دو گوشی هوشمند نیز مشخص شد. به نظر می‌رسد در قسمت جلو یک بریدگی ناچ برای دوربین سلفی وجود دارد و قسمت عقب دارای یک دوربین سه‌گانه است که به صورت عمودی روی هم قرار گرفته‌اند. صفحه نمایش با حاشیه‌های قابل توجه همراه شد.

گوشی اقتصادی

در سمت راست، دکمه پاور، حسگر اثرانگشت جانبی و دکمه‌های تنظیم صدا قرار دارد. در همین حال، سمت چپ دارای یک اسلات سیم کارت و پایین دارای یک بلندگوی تکی، یک پورت USB نوع C و یک جک هدفون است. همانطور که در دفترچه راهنمای کاربر آمده، به خوبی از NFC پشتیبانی می‌کند. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا سامسونگ این گوشی‌های مورد انتظار اقتصادی را معرفی کند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید