گل‌آرا: با تصمیم دوستان بوکس ایران چند قدم به عقب رفت

    کد خبر :448607

بوکسور سابق تیم ملی در وزن ۶۴ کیلوگرم گفت: دوستان قبل از بازی‌های آسیایی اندونزی با شعار جوانگرایی با تجربه‌ها را کنار گذاشتن و بوکس ایران با این تصمیمات چند قدم به عقب رفت و حالا ناچار شدند تا دوباره از با تجربه‌ها استفاده کنند.

با اعلام اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس، لیست نفرات دعوت شده به اردوی جدید تیم ملی به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اعلام شد و در این میان اسامی برخی از بوکسورها که پیش از بازی‌های اندونزی کنار گذاشته شده بودند در لیست جدید دیده می‌شود و ما خبری از نام فروتن گل‌آرا در لیست تیم ملی نیست.

فروتن گل‌آرا در واکنش پاسخ به این سؤال که لیست جدید تیم ملی بوکس اعلام شده و از ملی پوشان با تجربه نیز برای حضور در اردوها دعوت به عمل آمده است، چطور شده که فقط نام فروتن گل آرا در بین نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی نیست؟ گفت: شنیده‌ام که لیست جدید تیم ملی بوکس جهت حضور در اردوها اعلام شده و برای همه نفرات حاضر در اردوها آرزوی موفقیت دارم، ضمن اینکه با شرایط فعلی بوکس اصلا هیچ وقت حاضر به شرکت کردن در اردوهای تیم ملی نیستم. شما نگاه کنید چقدر پارادوکس و تضاد در رفتار آقایان وجود دارد، دوستان قبل از بازی‌های آسیایی اندونزی با شعار جوانگرایی با تجربه‌ها را کنار گذاشتند و پس از آن هیچ نتیجه‌ای هم کسب نکردند و بوکس ایران با این تصمیمات چند قدم به عقب رفت و حالا ناچار شدند تا دوباره از با تجربه‌ها استفاده کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا دوست ندارید در شرایطی که بوکسوری در حد و اندازه شما در وزن ۶۴ کیلوگرم وجود ندارد، به اردوها دعوت شوید، عنوان کرد: شاید گوشت تلخم و از از گلوی آقایان سخت تر پایین می‌روم، اکبر احدی در این ۱۲ تا ۱۳ سال گذشته زاویه‌اش با من مشخص بود، به خدا در مورد این مسائل خجالت می‌کشم صحبت کنم، در هر صورت با این وضعیتی که بوکس ایران دارد، اگر دعوت هم می‌شدم حاضر نبودم حتی دقیقه در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشم. در وزن ۶۴ کیلوگرم آنها نمی‌توانند کسی را جایگزین من پیدا کنند، نمی‌خواهم بگویم که در این وزن بوکسور خوبی نداریم، اما من خوب تمرین می‌کنم، بیشتر از همه بوکسورها تمرین می‌کنم، از دوستان بزرگ و خوبی که در این رشته دارم مشاوره می‌گیرم، از صاحب‌نظران در این رشته که تجربیات زیادی دارند استفاده می‌کنم.

گل‌آرا در پاسخ به این سؤال که پیش از بازی‌های آسیایی، سجاد محرابی نیز از اردوهای تیم ملی کنار گذاشته شد، اما نام او در لیست جدید هم وجود دارد، در رابطه با این موضوع با محرابی صحبت کرده‌اید یا خیر، گفت:‌ پس از اینکه لیست تیم ملی اعلام شد با محرابی صحبت کردم او اصلا خبر نداشت که به اردوهای تیم ملی دعوت شده، وقتی به او به شوخی این موضوع را تبریک گفتم، او می‌خندید و مدعی بود اصلا برایش مهم نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به نظر ما تشکیل تیم الف و ب در شرایط فعلی منطقی است یا خیر، گفت: آقایان باز هم یک قدم بوکس را به عقب بردند، بعد از اینکه این صحبت‌ها را مطرح کردند متوجه شدند که تصمیم اشتباهی را گرفته‌اند و صدای هم درآمده است، حالا مدعی شده‌اند ما تنها یک تیم ملی خواهیم داشت و هدایت آن هم برعهده احدی خواهد بود، به نظر من اصلا این کار معنی ندارد، وقتی ما می‌توانیم تیم ملی الف و ب داشته باشیم که دو سرمربی متفاوت و دو راهکار متفاوت داشته باشیم، اما در حال حاضر اگر بتوانیم همین یک تیم ملی را جمع و جور کنیم هنر کرده‌ایم.

به گزارش فارس، گل‌آرا در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: می‌گویند برای پشتوانه‌سازی تیم ملی تصمیم داریم تیم امید راه بیندازیم، چنین صحبت‌هایی خام است، آیبا (فدراسیون جهانی بوکس) تنها سه رده را برای بوکس دنیا تعریف کرده، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، اینکه می‌گوییم می‌خواهیم تیم امید تشکیل دهیم خنده‌دار است، شاید ما با فدراسیون جهانی لابی کرده‌ایم تا یک رده جدید در دنیا تشکل دهد

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید