گلکسی M01 سامسونگ رونمایی شد

    کد خبر :719890

سامسونگ روز گذشته اعلام کرد که دو گوشی اقتصادی جدید سری گلکسی M را روانه‌ی بازار هند می‌کند. این شرکت پیش‌تر در فروردین‌ماه از موبایلی با نام گلکسی M11 پرده‌برداری کرده بود، بااین‌حال روز گذشته شاهد معرفی گوشی جدیدی با نام گلکسی ام ۰۱ (Samsung Galaxy M01) بودیم که پیش‌تر به‌صورت رسمی معرفی نشده بود. گلکسی M11 و گلکسی M01 از روز گذشته در بازار هند قابل‌دسترس هستند. سامسونگ ازطریق عرضه‌ی این گوشی‌ها قصد دارد در بازار هند به‌رقابت با گوشی‌هایی نظیر ردمی ۸ شیائومی، ریل‌می C3 اوپو، ردمی نوت ۷ پرو شیائومی و موارد دیگر بپردازد. نکته‌ی مهم درمورد گوشی‌های جدید سامسونگ را می‌توان حاشیه‌ی نسبتا‌ کم در اطراف صفحه‌نمایش آن به‌حساب آورد که برای موبایلی در این بازه‌ی قیمتی، بسیار عالی است.

گلکسی M01 سامسونگ برای نمایش محتوای بصری از صفحه‌نمایشی ۵/۷ اینچ با وضوح HD پلاس بهره می‌گیرد که در دسته‌ی اینفینیتی V قرار می‌گیرد؛ بخش بالایی نمایشگرهای اینفینیتی V میزبان بریدگی کوچکی برای دوربین سلفی است. سامسونگ ترجیح داده است گلکسی M01 را به تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۳۹ کوالکام مجهز کند و در این گوشی به‌بهره‌گیری از ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم درکنار ۳۲ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی قابل‌ارتقا روی بیاورد.

گلکسی M01 سامسونگ

در گوشی گلکسی M01 سامسونگ از باتری ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده شده است، متأسفانه این باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. پنل پشتی گلکسی ام صفر یک میزبان مجموعه‌دوربین دوگانه است. در این مجموعه‌دوربین، حسگری ۱۳ مگاپیکسلی در نقش دوربین اصلی ظاهر می‌شود و درکنار آن‌ها شاهد حسگر عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی هستیم. در پنل جلویی گلکسی M01 حسگری ۵ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین سلفی به‌چشم می‌خورد.

سامسونگ می‌گوید گوشی موردبحث با قیمت ۸٬۹۹۹ روپیه (معادل ۱۲۰ دلار) روانه‌ی بازار هند شده است. گلکسی M01 در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز دردسترس قرار گرفته است. درحال‌حاضر مشخص نیست که سامسونگ می‌خواهد این گوشی را در بازار‌های دیگر نیز عرضه کند یا خیر.

به گزارش زومیت،ازطرفی شاهد عرضه‌ی گلکسی M11 نیز در بازار هند هستیم. این گوشی که معرفی مدل بین‌المللی آن به چندماه پیش برمی‌گردد از صفحه‌نمایش ۶/۴ اینچ LCD با وضوح ۱٬۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل استفاده می‌کند. این صفحه‌نمایش از نوع اینفینیتی O است، بدین معنی که در بخش بالای آن حفره‌ای دایره‌ای‌شکل برای میزبان از دوربین سلفی به‌چشم می‌خورد. گلکسی M11 سامسونگ مبتنی‌بر تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۵۰ کوالکام است و در دو کانفیگ روانه‌ی بازار می‌شود. کانفیگ اول ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد و کانفیگ دوم از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم درکنار ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده می‌کند.

گلکسی M11 سامسونگ

در گلکسی M11 از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۱۵ وات استفاده شده است. گلکسی ام ۱۱ در پنل پشتی از مجموعه‌دوربین سه‌گانه استفاده می‌کند که شامل حسگرهای ۱۳ و ۵ و ۲ مگاپیکسلی است. حسگر ۱۳ مگاپیکسلی که همان دوربین اصلی است در پشت لنزی عریض جای گرفته و دوربین ۵ مگاپیکسلی از لنز فوق عریض استفاده می‌کند. درنهایت از دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق تصاویر به‌منظور ثبت جلوه‌ی بوکه بهره گرفته می‌شود. پنل جلویی گلکسی ام ۱۱ میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. سامسونگ گوشی گلکسی M11 را با قیمت پایه‌ی ۱۰٬۹۹۹ روپیه (معادل ۱۴۵ دلار) عرضه می‌کند. مدل قدرتمندتر دستگاه که ۴ گیگابایت رم و۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد با قیمت ۱۲٬۹۹۹ روپیه (معادل ۱۷۰ دلار) دردسترس قرار گرفته است. گلکسی ‌M11 در رنگ‌های مشکی، آبی و بنقش ارائه می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید