گلر پرحاشیه به تمرینات پرسپولیس بازمی گردد؟

    کد خبر :902453

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از فردا در ورزشگاه شهید کاظمی از سر گرفته می شود که هنوز تکلیف دروازه بان اول پرسپولیس در این تیم مشخص نشده است.

 حامد لک، دروازه‌بان تیم پرسپولیس پس از عملکرد ضعیف خود در چندین بازی متوالی به تشخیص کادر فنی از این تیم کنار گذاشته شد تا احمد گوهری دروازه بان جوان و نه چندان با تجربه این تیم وظیفه سنگین حفاظت از دروازه پر طرفدارترین تیم آسیا را بر عهده بگیرد.

حامد لک پس از بازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل تیم امید کشورمان و حواشی که با داوود فنایی مربی دروازه بانان این تیم داشت با تشخیص کادر فنی از تمرینات گروهی کنار گذاشته شد و به صورت اختصاصی تمرینات خود را انجام می‌دهد.

اما اشتباهات احمد گوهری در دیدار با آلومنیوم اراک و از دست رفتن جام حذفی برای سرخپوشان کادر فنی پرسپولیس را به این فکر انداخته است که شاید فرصت دیگری در اختیار حامد لک که فصل گذشته بر خلاف امسال عملکرد بسیار درخشانی در این تیم به نمایش گذاشت قرار دهد، بنابراین کادر فنی پرسپولیس به زودی در خصوص وضعیت لک برای حضور دوباره در تمرینات و شاید حضور درون دروازه در شش هفته پایانی لیگ تصمیم‌گیری خواهند کرد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید