گفت‌وگو با قهرمانان کانوی مردان جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

  • ورزشی
  • شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۴۲
    کد خبر :408198

تیم کانوی مردان جوانان ایران موفق شد در مسابقات قهرمانی آسیا بر سکوی نخست قرار بگیرد.

اولین دوره مسابقات اسلالوم قهرمانی زیر 23 سال و جوانان آسیا در رودخانه کرج در حال برگزاری است. این رقابت‌ها امروز با برگزاری مسابقات تیمی دنبال می‌شود. قایقرانان در 7 ماده کایاک و کانو در بخش بانوان و آقایان، زیر 23 سال و جوانان به مصاف حریفان رفتند.

در کانوی مردان جوانان تیم ایران با ترکیب امیر رضانژاد، محمدمهدی کنارنگ و محمد مهدوی نیا صاحب مدال طلا شدند و تایلند و قزاقستان دوم و سوم شدند.

محمد مهدی کنارک در خصوص مسابقات اسلالوم قهرمانی آسیا و کسب نشان طلای تیمی کانو در رده سنی جوانان اظهار داشت: سطح مسابقات بالا بود و خداراشکر که توانستیم به مدال طلا برسیم. ما با قزاقستان و تایلند برای کسب مدال طلا رقابت داشتیم و توانستیم با فاصله زیادی اول شویم.

وی در ادامه افزود: ما سال گذشته هم به مدال آسیا رسیده بودیم ولی برنز بود و در این دوره رنگ مدال را بهتر کردیم. امسال با تجربه و تمرینات بیشتر توانستیم در این مسابقات به طلا برسیم و مطمئنا این مدال انگیزه ما را بیشتر خواهد کرد. در اینجا از مربی خوبم بردیا مهرجو هم تشکر می‌کنم.

امیر رضانژاد نیز در این باره گفت: در این دوره با توجه به اینکه آخرین حضورمان در رده سنی جوانان بود به مدال طلا رسیدیم. حریفان خوبی داشتیم که دارای رنک خوبی در آسیا بودند. رقیبان خوبی داشتیم اما توانستیم به طلا برسیم.

به گزارش تسنیم ،محمد مهدوی نیا، دیگر ملی پوش اسلالوم کشورمان که به در کانوی تیمی به مدال طلا رسیده بود، یادآور شد: تیم‌های خوبی از جمله ازبکستان، قزاقستان، تایلند و چین تایپه در این مسابقات حضور داشتند که خوشبختانه با هماهنگی توانستیم به خوشرنگ ترین مدال برسیم.

وی تاکید کرد: با تمرینات سختی که در ادامه خواهیم داشت می‌توانیم این موفقیت‌ها را ادامه دهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید