کیف پول دیجیتال رابین‌هود راه‌اندازی شد

    کد خبر :881501
کیف پول دیجیتال رابین‌هود راه‌اندازی شد

شرکت رابین‌هود مارکتس در حال عرضه کیف پول‌های دیجیتال برای هزار کاربر است که به آنها امکان می‌دهد ارزهای دیجیتال را از طریق حساب‌های کارگزاری خود ارسال و دریافت کنند.

کارگزاری آنلاین مستقر در «منلو پارک» برنامه‌هایی را برای شروع آزمایش کیف پول‌های دیجیتال در سال گذشته با هدف عرضه گسترده‌تر در سال ۲۰۲۲ ارائه کرده بود.

از حدود ۱.۶ میلیون نفری که در لیست انتظار برای کیف پول کریپتو قرار دارند، هزار نفر برتر انتخاب شده‌اند و اکنون می‌توانند ارز دیجیتال خود را از رابین‌هود با کیف پول‌های دیجیتال مبادله کنند.

این ویژگی جدید همچنین دارندگان دارایی دیجیتال را به اکوسیستم بلاک‌چین متصل می‌کند.

این شرکت گفت که آزمایش‌کنندگان بتا محدودیت روزانه ۲۹۹۹ دلار در کل برداشت و ۱۰ تراکنش خواهند داشت و باید احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال کنند.

رابین‌هود که از رونق تجارت خرده‌فروشی در طول همه‌گیری سود خوبی برده است، انتظار دارد تا ماه مارس این برنامه را به ۱۰ هزار مشتری گسترش دهد.

به گزارش همشهری آنلاین، مشتریان آن مدت‌هاست که درخواست کیف پول‌های دیجیتال داشته‌اند که امکان مشارکت گسترده‌تر در اکوسیستم‌های مبتنی بر بلاک‌چین، مانند خرید دارایی‌های مجازی مانند توکن‌های غیرقابل مثلی (NTF) در شبکه اتریوم را می‌دهد.

این شرکت قرار است سود سه ماهه چهارم را در ۲۷ ژانویه گزارش دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید