کیسی افلک بازیگر و تهیه‌کننده یک فیلم ورزشی شد

    کد خبر :353616

بازیگر برنده اسکار با ایفای نقش مکمل در فیلمی ورزشی، تهیه کننده آن هم شد.

درام «شمشیرباز» با بازی کیسی افلک و حضور او در مقام تهیه کننده ساخته می‌شود.

افلک در کمپانی تولید فیلمش به نام «سی چینج میدیا» این فیلم را می‌سازد و در آن نقشی کوچک ایفا می‌کند.

این فیلم را جاسمین مک‌گلِید کارگردانی می‌کند و آن را بر مبنای فیلمنامه خودش جلوی دوربین می‌برد. این فیلم درباره یک زن شمشیرباز است که تلاش دارد تا در تیم المپیک آمریکا حضور یابد، اما او مشکلات شخصی دارد که از کودکی با وی مانده است.

مک‌گلید اولین تجربه کارگردانی‌اش را با درام «ماریا عشق من» در سال ۲۰۱۱ انجام داد. او تهیه کننده فیلم دمین شازل «گای و مدلین روی یک نیمکت پارک» و از تهیه کنندگان «لالالند» این کارگردان هم بود.

افلک به زودی با بازی در برابر رابرت ردفورد در فیلم «پیرمرد و اسلحه» دیده خواهد شد. این فیلم که آخرین تجربه بازیگری ردفورد است ۲۸ سپتامبر راهی سینماها می‌شود.

این خبر دو هفته پس از آن منتشر می‌شود که کیسی افلک به خاطر رفتار نادرستش عذرخواهی کرد. او متهم به سوء‌رفتار جنسی در هنگام ساخت فیلم «من هنوز اینجام» در سال ۲۰۰۸ شده بود.

وی گفت بخشی از این اتهام را می‌پذیرد و بخشی از آن را رد می‌کند. وی گفته بود: این که درگیر مساله‌ای شدم که به شکایت قانونی انجامید، پشیمانم. ای کاش می‌توانستم راهی پیدا کنم که مساله را به شکل دیگری حل کنم.

وی درباره صحنه فیلمبرداری فیلم «من هنوز اینجام» نیز گفته بود: محیط در مجموع غیرحرفه‌ای بود و من باید این را متوقف می‌کردم چون تهیه کننده بودم.

افلک به خاطر شکایتی که از او شد از حضور در مراسم اسکار ۲۰۱۸ برای اهدای جایزه بهترین بازیگر زن محروم شد و به جای او جودی فاستر و جنیفر لارنس جایزه بازیگر زن برنده اسکار را به فرانسیس مک‌دورماند اهدا کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید