کیتا: بازی برای اینتر رؤیای همیشگی‌ام بود

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۰۰
    کد خبر :345793

بازیکن جدید نراتزوری پس از عقد قرارداد با این تیم، پیوستن به آبی‌و‌مشکی‌پوشان شهر میلان را تحقق یک رؤیای همیشگی دانست.

کیبتا بالده دیائو، بال سنگالی جدید تیم فوتبال اینتر روز گذشته (دوشنبه) پروسه انتقال قرضی‌اش از موناکو به نراتزوری را کامل کرد. او که فصل گذشته به صورت قرضی برای لاتزیو بازی می‌کرد، قراردادی بسته است که امکان قطعی شدن آن در پایان فصل وجود دارد.

او پس از امضای قراردادش با اینتر به شبکه تلویزیونی این باشگاه گفت: من از حضور در اینتر بسیار خوشحالم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا هواداران را خوشحال کنم. من با انگیزه‌ای فراوان برای بازی در باشگاهی بزرگ به ایتالیا برگشته‌ام. تجربه بازی در این لیگ را دارم و به همین دلیل می‌‌خواهم عملکرد خوبی ارائه کنم.

کیتا افزود: از کودکی همیشه رؤیای بازی برای اینتر را داشتم و حالا که این فرصت دست داده است می‌خواهم از آن نهایت استفاده را داشته باشم. من همیشه هواداران اینتر را تحسین می‌کردم، چون آنها همیشه مؤدب بوده‌اند و حالا امیدوارم که آنها را بسیار خوشحال کنم.

هافبک 23 ساله نراتزوری درباره تجدید دیدار با مائورو ایکاردی، کسی که مانند او محصول آکادمی باشگاه بارسلونا است، گفت: من در بارسلونا چندین سال را با مائورو سپری کردم و او را از کودکی می‌شناسم. من لوچانو اسپالتی را هم می‌شناسم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید