کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱/ کلمبیا با شکست پرو به عنوان سومی رسید

  • آرشیو
  • شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ ۱۰:۲۴
    کد خبر :826105
کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱| کلمبیا با شکست پرو به عنوان سومی رسید

شاگردان رینالدو روئدا با غلبه بر پرو به عنوان سومی مسابقات جام ملت‌های آمریکای جنوبی ۲۰۲۱ دست یافتند.

در دیدار رده‌بندی چهل و هفتمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آمریکای جنوبی (کوپا آمه‌ریکا 2021) در کشور برزیل، از ساعت 4:30 صبح امروز (شنبه – به وقت تهران) تیم‌های ملی کلمبیا و پرو در ورزشگاه ناسیونال برازیلیا مقابل هم صف‌آرایی کردند.

یوشیمار یوتیون در دقیقه 45 ابتدا پرو را در نتیجه پیش انداخت، اما چهار دقیقه بعد خوان کوادرادو نتیجه را به تساوی کشاند. در ادامه لوئیس دیاس در دقیقه 66 گل دوم کلمبیا را به ثمر رساند که شاگردان ریکاردو گارکا در دقیقه 82 موفق شدند توسط جان‌لوکا لاپادولا گل تساوی را به ثبت برسانند.

بازی با تساوی 2-2 رو به پایان بود و دو تیم کم‌کم خود را آماده ضربات پنالتی می‌کردند که لوئیس دیاس با گلی که دقیقه 4+90 به ثمر رساند مانع از این کار شد و برتری را از آن تری‌کالر کرد. به این ترتیب شاگردان رینالدو روئدا با شکست پرو به عنوان سومی این دوره از رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا دست یافتند.

به گزارش تسنیم، تیم‌های آرژانتین و برزیل هم از 4:30 فردا (یکشنبه – به وقت تهران) در دیدار فینال در ورزشگاه ماراکانا به مصاف هم می‌روند تا قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود. تقابل مسی و نیمار هم در نوع خود جالب خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید