کنسرت طلیسچی به نفع سیل‌زدگان سیستان

    کد خبر :674272

علیرضا طلیسچی کنسرت ۲۶ دی‌ماه خود در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران را به نفع سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان برگزار می‌کند.

علیرضا طلیسچی پس از اتفاقات تلخ متعدد روزهای اخیر در ایران به‌جای لغو کنسرت خود، تصمیم به برگزاری اجرا و اهدای تمامی عواید آن به سیل زدگان سیستان و بلوچستان کرد.

تمامی بلیت‌های کنسرت ۲۶ دی‌ماه علیرضا طلیسچی با استقبال مخاطبان به فروش رفته است و این خواننده تصمیم گرفت به جای لغو اجرای خود، تمامی عواید آن را در اختیار هموطنان آسیب دیده کشور در سیستان ‌و بلوچستان قرار دهد تا کمکی به خسارت دیدگان این مناطق باشد.

 

طلیسچی با انتشار مطلبی در صفحه شخصیش از تصمیم خود خبر داد و نوشت: «در این روزها عزادار عده زیادی از هموطنانمان بودیم ، انگار که این طوفان مصیبت‌های وارده بر پیکر ایران ما تمامی ندارند ، لذا به زعم خویش بر آن شدم مسیری جدا طی نموده و تسکینی هرچند کوچک بر دل بزرگ هموطنان داغ‌دیده‌ کشورم باشم. ۲۶ دی‌ماه در تهران کنسرتی خواهم داشت… “ برگزار میکنم ! ”به دلیل اینکه مسئول مستقیم ارتزاق بیش از پنجاه خانوار زحمتکش از این کنسرت، اعم از نوازنده، صدابردار، نورپرداز، تهیه‌کننده، سالن و عوامل آن، موسسات برگزار کننده و کارمندانشان، گریمور، پرسنل زحمتکش خدماتی و اجرائیات و در نهایت هرکسی که حتی یک ریال سر سفره همسر و فرزندان خویش می‌برد، هستم این‌کار را حتما ًانجام خواهم داد، … امّا خود اعلام میکنم در جهت برداشتن باری هرچند کوچک از دوش مردم کشورم دستمزدی برای اجرای کنسرت ۲۶د‌ی ماه دریافت نخواهم کرد و تمامی عواید خویش از این برنامه که به بهترین شکل ممکن فروخته شده را مستقیماً در اختیار هموطنان آسیب دیده کشورم در«سیستان‌وبلوچستان» قرار خواهم داد بلکه ضمن ثابت کردن حُسن نیتم، هم مسیر و همراه مردمی باشم که از صمیم قلبم دوستشان دارم و سیاهپوششان شدم. به امید روزی که شاهد طلوع خوشبختی همیشگی این سرزمین باشیم. این‌ مردم سزاوار بهترین روزها هستند که قطعاً خواهد آمد.»

 

به گزارش فارس ،کنسرت علیرضا طلیسچی ۲۶ دی‌ماه سال جاری طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار و عواید آن به سیل زدگان سیستان و بلوچستان اهدا می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید