در اختتامیه هجدمین نمایشگاه بین المللی ایپاس ۲۰۱۹ عنوان شد

کنترل گستره جغرافیایی مستلزم استفاده از تجهیزات نوین و بروز

    کد خبر :620316

معاون هماهنگ کننده ناجا در مراسم برگزاری اختتامیه هجدمین نمایشگاه بین المللی ایپاس(۲۰۱۹) گفت: کنترل حجم گسترده جغرافیای مرزی مستلزم استفاده از تجهیزات بروز و فناوری‌های نوین است.

 

سردار محمدعلی نوری نژاد در آیین اختتامیه هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس ۲۰۱۹) که در مصلای امام خمینی تهران با حضور مسئولان انتظامی و کشوری برگزاری شد ضمن عرض سلام و درود به ارواح طیبه شهدا اظهار داشت: توفیقی شد بار دیگر در این نمایشگاه که ان‌شاءالله به تقویت تولید ملی کمک خواهد کرد، خدمت شما بزرگواران باشیم.

 

معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه این روزها مصادف شده با آغاز هفته ناجا تصریح کرد: این هفته فرصتی است که نیروی انتظامی در آن بتواند جامعه و مردم را نسبت به تکالیف امنیتی و انتظامی و در برخی موارد به حقوقی که دارند، آشنا کند که هرچه این امر صحیح‌تر انجام شود ماموریت‌های پلیس نیز سهل‌تر اجرا می‌شود.

 

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: بنده سال‌هاست از نزدیک شاهد زحمات همکاران در برگزاری این نمایشگاه به خصوص در بخش‌های بنیاد تعاون و ناجی پاس هستم که جای تشکر و قدردانی دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: گزارش‌ها نشان می‌دهد امسال پلیس‌های تخصصی نسبت به سال‌های گذشته حضور فعال، مقتدرانه و مسئولانه‌تری داشتند.

 

نوری‌نژاد به برخی اهداف نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۹ اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه شناسایی تجهیزات نوین برای استفاده در ماموریت‌ها و تلاش برای گسترش فرهنگ استفاده از این تجهیزات در ایمن‌سازی، ایجاد فرصتی مناسب برای تولیدکنندگان تجهیزات و استفاده‌کنندگان بدون واسطه و حمایت از نخبگان و استعدادهای جوان است.

 

معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه می‌تواند برای تجاری سازی کسانی که قابلیت تحقیق دارند، اما در تولید دچار مشکل هستند کمک کند، گفت: به نظر می‌رسد با توجه به خروجی‌هایی که از برگزاری این نمایشگاه مشاهده می‌شود هرچند کارها کند پیش می‌رود، اما تلاش‌های صورت گرفته شما عزیزان در ارتقاء تولید به لحاظ تنوع و بروز بودن تجهیزات موثرتر از سال‌های قبل بوده است.

 

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه طی امسال بخش‌های تحقیقاتی به خصوص در زمینه تجهیزات و کالاهای نوین دستاوردهای قابل توجهی ارائه دادند، افزود: نمایشگاه امسال با اقبال عمومی مواجه شد که تجهیزات ارائه شده می‌تواند در انجام ماموریت‌های متنوع و گسترده پلیس با توجه به تخصصی بودن آنها قطعا نقش تاثیرگذاری را داشته باشد.

 

وی با اشاره به گستردگی و تنوع جغرافیای مرزی ایران عنوان داشت: کنترل این حجم گسترده مستلزم استفاده از تجهیزات به روز و فناوری‌های نوین است.

 

سردار نوری‌نژاد با اشاره به این که تلفات جاده‌ای روند کاهشی را طی می‌کند، گفت: با برنامه ریزی‌های مناسب و به کارگیری تجهیزات و فناوری‌های نوین با وجود این که تعداد خودرو بیش از ۴ برابر شده، تعداد جان باختگان هر سال نسبت به سال قبل با کاهش مواجه شده است.

 

به گزارش ایسنا ،معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: از پژوهشگاه نیروی انتظامی انتظار می‌رود تا با بررسی و ارزیابی نمایشگاه امسال، بر روش‌ها و دستاوردهایی متمرکز شوند که دستیابی به اهداف این نمایشگاه را محقق و عملیاتی کنند.

 

وی با بیان اینکه همواره وضعیت اقتصادی بر میزان جرایم، پلشتی‌ها و زشتی‌های جامعه تاثیرگذار است، تاکید کرد: امیدواریم سربازانی برای این کشور اسلامی باشیم که بتوانیم در راستای رونق تولید و اقتصاد مقاومتی گام‌های موثری برداشته و نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید