واکنش کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی به درگیری خونین در ورزشگاه آزادی

  • آرشیو
  • دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ ۱۳:۴۴
    کد خبر :822763
واکنش کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی به درگیری خونین در ورزشگاه آزادی

کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نسبت به درگیری خونین در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.

در حاشیه برگزاری رقابت‌های لیگ پاورلیفتینگ در مجموعه ورزشی آزادی، درگیری خونینی رخ داد و طی آن یکی از اعضای تیم کرمانشاه مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت.

سعید کاکولکی عضو تیم پاورلیفتینگ هیئت کرمانشاه که در این درگیری مورد ضرب و شتم قرار گرفته است با شکایت از اعضای تیم خود به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام پیگیر این موضوع است.

عزیزی ها عضو کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و ناظر کمیته انضباطی در لیگ پاورلیفتینگ در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد درگیری به وجود آمده گفت: موضوع از این قرار بود که یکی از ورزشکاران پاورلیفتینگ، پدر و مادرش به ویروس کرونا مبتلا شدند و به اصرار مسئولان تیم، به تهران می آید، اما وقتی او به تهران آمده به او جای خواب ندادند و هیچگونه تدارکاتی برایش در نظر نگرفتند و اصلا اهمیتی به حضورش ندادند. این ورزشکار زمانی که دیروز مشغول خوردن ناهار در مجموعه باشگاه آزادی بود، ۱۵ نفر از اعضای تیم خود به او حمله کردند و او را کتک زدند. چانه این بازیکن شکسته و چشمانش باد کرده و همچنین او دچار خونریزی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عضو کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و ناظر کمیته انضباطی در لیگ پاورلیفتینگ در مور اینکه آیا این موضوع در کمیته انضباطی قابل بررسی هست یا خیر، بیان کرد: بله، می توانیم این موضوع را بررسی کنیم. ورزشکار شکایت خود را نوشته و حتما آن را بررسی خواهیم کرد. قرار شد این ورزشکار مکتوب شکایتش را به ما اعلام کند تا در کمیته انضباطی در مورد آن تصمیم گیری شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید